نسخه جدید اپلیکیشن گوگل فوتوز از تلفن‌های تاشو پشتیبانی می‌کند

با توجه به معرفی گوشی‌های تاشو توسط کمپانی‌های مختلف، شرکت‌هایی مثل گوگل نیز آماده ایجاد تغییراتی در اپلیکیشن‌های خود هستند تا کاربران این نوع از تلفن‌ها بیشترین و بهترین سازگاری را با این گوشی‌ها تجربه کنند. یکی از اولین برنامه‌هایی که در روند سازگارسازی گوشی‌های تاشو حضور خواهد داشت، سرویس ذخیره‌سازی تصاویر شرکت گوگل یعنی گوگل فوتوز است.

به عبارت دیگر، گوگل فوتوز اولین برنامه‌ای خواهد بود که از تلفن‌های تاشو پشتیبانی می‌کند. هرچند هندست‌های تاشو هنوز در بازار عرضه نشده‌اند و نزدیک‌ترین تاریخ برای معرفی گوشی تاشو سامسونگ 26 آوریل است، اما نمی‌توان روند توسعه اپ‌های سازگار با این نوع از گوشی‌ها را انکار کرد.

در نسخه جدید این اپلیکیشن قابلیت‌های جدید و بهبودیافته‌ای برای کاربران گوشی‌های تاشو منتشر خواهد شد. تغییرات ایجاد شده در این برنامه، 200 هزار کاربر گوشی‌های گلکسی فولد را پوشش می‌دهد. البته باید منتظر ماند و دید که سایر توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها نیز راه گوگل را ادامه می‌دهند یا خیر.

هرچند آیفون از هندست تاشو خود رونمایی نکرده و مشخص نیست که این کمپانی آیفون تاشو خود را معرفی کند، اما نسخه جدید گوگل فوتوز برای سیستم‌عامل iOS نیز به‌زودی عرضه خواهد شد. یکی از قابلیت‌های جدید این برنامه در iOS، امکان مشاهده تصاویر و ویدیو‌هایی است که کاربر از آن‌ها بکاپ نگرفته و این موضوع توسط برنامه به کاربر اطلاع داده می‌شود. ساختار جدید گالری نیز به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی از آیتم‌های مورد‌نظر خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

“ما ساختار جدید گالری را در این نسخه از برنامه عرضه کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم که از تصاویر و ویدیو‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. هم‌چنین در این مورد نیز گزینه‌هایی برای تهیه بکاپ تعبیه کرده‌ایم. علاوه‌بر این موضوع، مواردی را برای پشتیبانی این برنامه از گوشی‌های تاشو ارایه داده‌ایم.”

این توضیحات در صفحه گوگل‌پلی این برنامه ارایه شده، اما نسخه جدید اپلیکیشن هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است. البته با توجه به همین توضیحات نیز می‌توان متوجه شد که نسخه جدید این اپ، قابلیت‌های جدیدی را در دسترس کاربران گوشی‌های تاشو قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH