Drive for Speed Simulator

بررسی بازی Drive for Speed Simulator؛ چالش، هیجان و سرعت!

بازی‌‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا آزادانه به انجام کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید. برای همین گیم‌ها جز محبوب‌ترین و جذاب‌ترین محتواها به‌حساب می‌آیند. اما انتخاب بهترین بازی‌ها به کار دشواری تبدیل شده و باید وقت زیادی را صرف جست‌وجو در مارکت‌های مختلف کنید. با این حال با خواندن بررسی گیم‌ها می‌توانید با برترین بازی‌ها آشنا شوید و نقاط قوت و ضعف هر کدام را بشناسید. در این نوبت می‌خواهیم به بررسی Drive for Speed Simulator بپردازیم که توسط استودیو Play365 طراحی شده. پس با ما همراه باشید.


Drive for Speed Simulator

اگر می‌خواهید لذت رانندگی را تجربه کنید و در کنار آن به انجام ماموریت‌های مختلف بپردازید، پس حتما اقدام به نصب Drive for Speed Simulator کنید. مودهای مختلف به نقطه قوتی برای بازی تبدیل شده‌اند و همین موضوع آن را از بیش‌تر رقبا متمایز کرده. برای مثال این اجازه به شما داده شده تا آزادانه در خیابان‌ها و جاده‌ها به رانندگی مشغول شوید، از ماشین‌ها سبقت بگیرید و ویراژ بدهید. در مود دیگر بازی، با چالش‌های گوناگونی مواجه می‌شوید که با پشت‌سر گذاشتن هر کدام از آن‌ها جوایزی دریافت خواهید کرد که بعدها برای خرید اقلام گیم به‌‌کارتان می‌آیند. این ماموریت‌ها جذابیت بازی را به‌طور چشم‌گیری بیش‌تر کرده‌اند و از طرفی آن را از حالت همیشگی و روزمرگی خارج می‌کنند. از این رو تا مدت‌های مدیدی از تجربه Drive for Speed Simulator لذت خواهید برد.

ماشین‌های متنوع یکی دیگر از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این بازی شمرده می‌شوند. توسعه‌دهنده طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌ها همچون لوکس، SUV و حتی برقی را برای‌تان تدارک دیده تا از بازی کردن لذت ببرید و همچنین تمایلی برای انجام ماموریت‌ها داشته باشید. گذشته از این‌ها، حضور کامیون‌ها نیز جز قابلیت‌های مهم Drive for Speed Simulator محسوب می‌شود. وجود این ماشین‌های غول‌پیکر هیجان بازی را افزایش داده و انجام ماموریت‌ها را سخت‌تر کرده است. به‌عنوان مثال باید کامیون را در مکان مورد نظر به‌طور دقیق پارک کنید. گفتنی‌ست اگر می‌خواهید ترکیب هیجان و استرس را تجربه نمایید، بهتر است مود مسابقه با زمان را انتخاب کنید. در این حالت لوکیشن مشخصی در نقشه شهر ظاهر می‌شود و شما باید در زمان تعیین شده به آن نقطه برسید. در صورت پشت‌سر گذاشتن این چالش نیز مقداری پول نصیب‌تان می‌شود تا ماشین‌تان را ارتقا دهید یا یک اتومبیل بهتر بخرید.

Drive for Speed Simulator

در کنار ماموریت‌ها، موانع مختلفی هم بر سر راه‌تان قرار گرفته‌اند تا دیرتر به مقصد برسید و با شکست مواجه شوید. ترافیک یکی از این موانع است که حس حضور داشتن در دنیای واقعی را به شما القا می‌کند. باید از بین ماشین‌‌ها عبور کنید و لازم به ذکر است این مهم مهارت بالای بازیکن را در رانندگی می‌طلبد. در نتیجه اگر می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید، حتما Drive for Speed Simulator را مدنظر داشته باشید.

در بازی‌های حوزه رانندگی کنترلرها اهمیت فراوانی دارند. در حقیقت حضور دکمه‌های حساس و نرم این امکان را به شما می‌دهد تا راحت‌تر ماموریت‌های گیم را به پایان برسانید و لذت بیش‌تری از بازی ببرید. Play365 نیز به چنین موضوعی توجه کرده و برای این گیم از کنترلرهایی با عملکرد مطلوب بهره گرفته که در بیش‌تر مواقع کارکرد بسیار خوبی دارند.

Drive for Speed Simulator

در کنار گیم‌پلی، گرافیک نیز نقش اساسی را در بازی‌ها ایفا می‌کند. با این‌که توسعه‌دهنده محیط‌ها و فضاهای گوناگونی را برای گیم خود در نظر گرفته، ولی با این همه شاهد ضعف‌های بزرگی در این بخش هستیم. برای مثال جزئیات زیادی در ساختمان‌ها و المان‌ها دیده نمی‌شود و همین موجب کاهش محبوبیت Drive for Speed Simulator شده. در منوی بازی نیز این موضوع به‌چشم می‌خورد. طراحان به بک‌گراندی تیره و نه‌چندان جذاب اکتفا کرده‌اند که برخلاف سایر گیم‌ها زیبایی و شکوه ماشین‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد. در اکثر دکمه‌ها و آیکون‌ها نیز شاهد دیزاینی قدیمی هستیم که ظاهری منسوخ شده را برای بازی به ارمغان آورده‌اند. نیمه پر لیوان را از یاد نبریم. در بعضی از فضاها المان‌های خیره‌کننده‌ای دیده می‌شود که بازی کردن را جذاب‌تر کرده است. گذشته از این‌ها، استودیو Play365 موزیکی هیجان‌انگیز را برای Drive for Speed Simulator تدارک دیده که شما را در مسابقات و انجام ماموریت‌ها همراهی می‌کند و سطح آدرنالین خون‌تان را افزایش می‌دهد.

ناگفته نماند این بازی تاکنون بیش‌تر از ۱۰۰ هزار بار در کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز خوبی را از کاربران کسب نموده. به‌طور کلی اگر عاشق سرعت هستید و از تجربه ماشین‌های مختلف و انجام ماموریت‌های چالش‌برانگیز لذت می‌برید، در نتیجه بدون تردید Drive for Speed Simulator را نصب نمایید.

نقاط قوت

  • گیم‌پلی جذاب
  • صداگذاری مناسب
  • ماشین‌های متنوع
  • ماموریت‌های گوناگون

نقاط ضعف

  • ضعف در بخش گرافیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH