سامسونگ در حال ساخت دو نمایشگر دوگانه تاشو با ابعاد جدید است

گزارشات جدید حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در حال کار به منظور ساخت نمایگشر‌های دوگانه تاشونده در ابعاد 8 و 13 اینچ است. انتظار می‌رود این پنل‌ها در همین سال 2019 آماده شوند، ولی هنوز مشخص نیست در چه زمانی محصولات مجهز به این نمایشگر‌های در حال ساخت به بازار عرضه خواهند شد.

سامسونگ

طرح نمایشگر تاشو نوع G که به نظر 8 اینچی می‌رسد

به نوشته نشریه کره‌ای The Bell، دو نوع طراحی نیز بدین منظور در حال توسعه است که فعلا به اسامی نوع G و نوع S خوانده می‌شوند. گفته می‌شود این حروف برگرفته از نوع شکل طراحی‌ها است. برای درک بهتر این موضوع ابتدا تصاویر موجود را تماشا کنید. به نظر می‌رسد که نمایشگر‌های 8 اینچی مربوط به طراحی نوع G و نمایشگر‌های 13 اینچی مرتبط با طرح نوع S باشند.

سامسونگ

طرح نمایشگر تاشو نوع S که احتمالا 13 اینچی خواهد بود

همچنین این احتمال می‌رود شرکت سامسونگ این طرح‌ها را به منظور رقابت با تبلت‌های آی‌پد مینی و آی‌پد پرو اپل که دارای نمایشگر‌هایی با ابعاد مشابه هستند، آماده کرده باشد. در نمایشگر نوع G، در زمان تاشدن، هنوز هم بخش نمایشگر در بخش پشت در معرض دید قرار دارد و کاربر می‌تواند از آن استفاده کند در حالی که در نوع S نمایشگر تنها در قسمت جلویی دیوایس قرار دارد و در حالت تاشو به طور کامل از دسترس خارج می‌شود و نمی‌توان از آن استفاده نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH