اخطار گوگل: تلگرام طلایی خطرناک است!

پس از فیلتر شدن تلگرام در کشورمان، بسیاری به استفاده از اپلیکیشن تلگرام طلایی روی آوردند، برنامه‌ای که یک نسخه غیر رسمی از تلگرام محسوب می‌شود. البته چندی پیش تلگرام بر استفاده کردن از این نسخه‌ها و عدم ایمن بودن آن‌ها هشدار داده بود و حال به‌نظر می‌رسد نوبت به خود گوگل و سیستم عامل اندروید رسیده است تا به کاربران در این ارتباط یک هشدار بسیار جدی بدهد.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوگل در هنگام نصب تلگرام طلایی به‌صورت کاملا شفاف نوشته که این اپلیکیشن (تلگرام طلایی) خطرناک بوده و سعی بر جاسوسی از اطلاعات شخصی همچون پیامک، عکس، صداهای ضبط شده و تاریخچه تماس‌های کاربر دارد.

اگر شما همچنان اصرار بر نصب تلگرام طلایی داشته باشید و گزینه نصب در هر حالت (install anyway) را بزنید، پس از آن یک اخطار از سیستم عامل اندروید در بالای گوشی درج خواهد شد که دایما از شما درخواست می‌کند تا تلگرام طلایی را آنیستال کرده و آن را پاک نمایید.

به‌نظر می‌رسد با این اخطار بسیار جدی، حال تلگرام طلایی با مشکل مهمی روبه‌رو شده باشد و این امر می‌تواند منجر به ریزش شدیدی در کاربرانش شود. امیدواریم مسئولان و سازندگان این اپلیکیشن پر کاربرد بر اصلاح هرچه سریع‌تر این مشکل اقدام کنند.

3 در مورد “اخطار گوگل: تلگرام طلایی خطرناک است!”

  1. گوگلی که اصل کارش جاسیوسی است داره به بقیه میگه جاسوس
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه
    امریکا به ال سعود میگه نقض حقوق بشر
    یه دزد به دزد دیگه میگه آی دزد
    این وسط وای برشما نقل کننده خبر که جرأت نمی کنی دم از استقلال بزنی و نقل خبر گوگل رو میکنی بدون کوچکترین خدشه ای بر آنها تو هم مثل ظریف نباش در مقابل جان کری

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH