رونمایی ریزر از لپ‌تاپ Blade 15 مجهز به نمایشگر اولد 4K

امروز شرکت اینتل از نهمین نسل پردازنده‌های سری H خود رونمایی کرد و این موضوع بدان معناست که اکنون زمان معرفی مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید فرا رسیده است. شرکت ریزر نیز با لپ‌تاپ جدید Blade 15 خود در این طیف جای می‌گیرد. این محصول با پردازنده Core i7-9750H عرضه خواهد شد.

جذاب‌ترین مشخصه لپ‌تاپ جدید ریزر بلید 15 به گزینه‌های نمایشگر آن مربوط می‌شود. مدل پایه این محصول از یک نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ‌دی با نرخ نوسازی 144 هرتزی برخوردار است؛ در حالی‌که مدل پیشرفته احتمالا به‌همراه یک نمایشگر اولد 4K با نرخ 60 هرتز یا یک پنل فول اچ‌دی 240 هرتزی روانه بازار می‌شود. نمایشگر اولد 4K طیف رنگی DCI-P3 را به‌طور کامل پوشش داده و تائیدیه HDR 400 True Black را دریافت نموده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ ریزر بلید 15 از پردازنده‌های گرافیکی RTX انویدیا استفاده می‌کند. این GPU از مشخصه‌هایی نظیر ترسیم آنی پرتوها و نمونه‌برداری ویژه با یادگیری ماشینی (DLSS) پشتیبانی خواهد کرد. مدل پایه با پردازنده گرافیکی جیفورس RTX 2060 اریه می‌شود؛ در حالی‌که مدل پیشرفته از پردازنده‌های RTX 2070 یا RTX 2080 بهره خواهد برد.

شاسی بلید 15 از یک بلوک یکپارچه برش‌خورده با دستگاه CNC تشکیل شده است. این قسمت با استفاده از آلومینیوم به‌کارگیری شده در صنعت هوایی تولید شده و طراحی مات آن نیز به مقاومت بیش‌تر دستگاه در مقابل خط‌وخش کمک می‌کند. طبیعتا صفحه‌کلید لپ‌تاپ نیز از نورپردازی ویژه ریزر برخوردار خواهد بود.

ریزر بلید 15 از روز آینده در ایالات‌متحده و کانادا و از ماه مه در سایر بازارها عرضه خواهد شد. مدل پایه این محصول 1999 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد؛ در حالی‌که قیمت‌گذاری مدل پیشرفته از 2399 دلار آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH