نسخه اندرویدی اسنپ‌چت همراه با ویژگی‌های جدید در گوگل‌پلی عرضه شد

ماه گذشته خبرهایی مبنی‌بر ارایه یک نسخه بازسازی‌شده از اپلیکیشن اندروید اسنپ‌چت منتشر شد. روز سه‌شنبه نیز شرکت اسنپ رسما اعلام کرد که نسخه بازسازی‌شده و سریع اپ اسنپ‌چت تا پایان این ماه در گوگل‌پلی قرار خواهد گرفت و امروز شاهد حضور نسخه جدید این برنامه در گوگل‌پلی هستیم.

این بروزرسانی شامل لنزها و فیلتر‌های جدید بوده و بهبود قابلیت‌هایی مثل استوری‌ و چت نیز از ویژگی‌های نسخه جدید این اپلیکیشن معروف و پرطرفدار هستند.

هم‌چنین کمپانی مالک اسنپ‌چت یعنی اسنپ، تعداد کاربران فعال این برنامه را در سه‌ماهه نخست 2019 اعلام کرد. تعداد کاربران این اپ از 191 میلیون کاربر روزانه به 190 میلیون کاهش یافته و این رقم نسبت به سه‌ماهه نخست سال 2018 کاهش یک میلیون نفری داشته است.

البته تعداد کاربران فعال اسنپ‌چت نسبت به سه‌ماهه آخر 2018 روند افزایشی داشته و از رقم 186 میلیون به 190 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده و این رقم بیانگر رشد 2.7 درصدی کاربران این برنامه در طی سه ماه است.

اگر می‌خواهید برای نصب اسنپ چت اقدام کنید، این مطلب را بخوانید: آموزش نصب و رفع مشکل پسورد اسنپ چت

هم‌چنین این شرکت آمریکایی گزارش داد که نسخه جدید اسنپ‌چت که هم‌اکنون در گوگل‌پلی منتشر شده، 25 درصد سبکتر و 20 درصد سریع‌تر از نسخه قبلی عمل می‌کند. اسنپ در نسخه جدید اسنپ‌چت از یک سیستم طراحی ماژولار استفاده کرده است. این سیستم به توسعه‌دهنده امکان می‌کند تا به راحتی و با سرعت عمل بالا، ویژگی‌های جدید را به برنامه اضافه کند.

با لمس کردن آیکون Discover در سمت راست پایین صفحه می‌توانید استوری‌های دوستان و تصاویر و ویدیو‌های افراد مشهور را در آن قسمت مشاهده کنید. هم‌چنین تصاویر و ویدیو‌های منتشر‌کنندگان معروف اسنپ‌چت نیز در این قسمت قابل مشاهده هستند.

اسنپ‌ این مورد را هم اعلام کرد که تقریبا نیمی از کاربران این برنامه در سه‌ماهه نخست امسال، به‌طور میانگین، حداقل روزی یکبار به بخش Discover مراجعه کرده و از تصاویر و ویدیو‌ها دیدن می‌کنند. طی شش ماه اخیر شمار منتشر‌کنندگان محتوای رسانه‌ای در این برنامه که از این شبکه اجتماعی درآمد کسب می‌کنند، به دوبرابر میزان قبلی رسیده است.

با توجه به سابقه گزارشات مالی این شرکت می‌توان متوجه شد که درآمد اسنپ‌چت در سه‌ماهه نخست 2012 به مبلغ 320 میلیون دلار رسید. اما این شرکت در سال 2019 یک روند کاهشی را در میزان درآمد خود تجربه کرده است. درآمد 385 میلیون دلاری این کمپانی در سه‌ماهه نخست 2018 به 310 میلیون دلار در سه‌ماهه نخست امسال کاهش یافت.

اسنپ انتظار دارد که درآمد خود از این برنامه در سه‌ماهه فعلی (آوریل تا ژوئن) امسال حدود 28 الی 37 درصد افزایش یابد و این یعنی پیش‌بینی می‌شود که میزان درآمد کمپانی اسنپ، طی سه ماه پیش رو به مبلغی در حدود 335 الی 360 میلیون دلار برسد.

تیم اسنپ‌چت در رابطه با نسخه جدید اپلیکیشن اندرویدی خود اعلام کرد: “ما بیش از یک‌سال برروی بازسازی کامل نسخه اندرویدی اسنپ‌چت کار کردیم. حاصل این همه تلاش، بهبود تمامی قسمت‌های این برنامه از جمله بروزرسانی قسمت لنزها، استوری و هم‌چنین ثبت اسنپ است. تلاشی که در رابطه با این برنامه انجام داده‌ایم، اسنپ‌چت را به یکی از سریع‌ترین و سرگرم کننده‌ترین رسانه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH