همه‌ چیز در مورد ویژگی‌های جدید نسخه 2019 اپلیکیشن Google I/O

هرگاه که آخرین نسخه اپلیکیشن Google I/O بر روی پلی استور گوگل در دسترس قرار بگیرد یعنی برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O 2019 بسیار نزدیک است. این کنفرانس از روز سه‌شنبه 7 مه تا پنج‌شنبه 9 مه برپا خواهد بود و به نقل از وبسایت 9to5 Google، هم اکنون اپلیکیشن کنفرانس آماده نصب بر روی گوشی‌های اندروید است.

اپلیکیشن Google I/O

برنامه‌نویسان گوگل، اپلیکیشن Google I/O 2019 خود را با ظاهری زیبا مزین به عناصر متریال دیسپلی گوگل (پس زمینه سفید درخشان و فونت سنس گوگل) برای خیرمقدم به علاقه‌مندان این کنفرانس مهم آماده کرده‌اند. اپلیکیشن، برنامه کامل سرفصل‌های کنفرانس و مراسمات جانبی را در اختیار شرکت‌کنندگان و دیگر کاربران کنجکاو قرار می‌دهد. در حقیقت این برنامه به کمک افرادی که قصد سفر به مانتین ویو به منظور شرکت در کنفرانس Google I/O 2019 را دارند، آمده است و امکان رزرو صندلی طبق برنامه‌ریزی انجام شده از طریق اپلیکیشن را خواهد داد.

همچنین این اپلیکیشن به کاربر امکان ایجاد یک جدول زمانبندی سفارشی را می‌دهد و با تنظیم اعلان‌های یادآوری فرد را از آغاز هر بخش از کنفرانس مطلع می‌سازد. به علاوه جدول زمانبندی سفارشی قابلیت همگام کردن دستگاه‌های موبایل فرد توسعه‌دهنده و وبسایت Google I/O را نیز دارد. در به‌روزرسانی امسال، ویژگی‌های کاربردی دیگری نیز به اپلیکیشن افزوده شده است. بر این اساس امکان اضافه شدن خودکار زمان رویداد‌ها به تقویم شخصی کاربر فراهم آمده و کسانی که در کنفرانس حضور دارند می‌توانند از قابلیت‌های فناوری واقعیت افزوده در محیط کنفرانس بهره ببرند.

سرفصل‌های مجزا نیز در زیربخش تاپیک‌ها و سخنرانان قابل مشاهده است و در صفحه هوم‌پیچ نیز رویداد‌های پیش‌رو، اطلاعیه‌ها و دیگر موارد جذاب و مهم به نمایش در خواهد آمد. ضمنا کاربرانی که به کی‌نوت (Keynote) علاقه‌مند هستند بد نیست بدانند که روز 7 مه در ساعت 10 صبح در ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

اپلیکیشن Google I/O

با استفاده از طراحی متریال، گوگل یک حالت تاریک نیز به اپلیکیشن افزوده است که هرگاه قابلیت Battery Saver در یک گوشی اندرویدی فعال شود قابل مشاهده خواهد بود. در این تغییر رنگ، متن سیاه بر روی پس‌زمینه سفید به متن سفید رنگ بر روی پس‌زمینه سیاه رنگ تبدیل می‌شود. از سال گذشته تا به امروز، حالت تاریک به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی به هسته اندروید گوگل در بسیاری از اپلیکیشن‌ها افزوده شده و محافظت از چشمان کاربر در مقابل درخشش شدید پس‌زمینه سفید در شرایط نور کم و محیط تاریک را بر عهده دارد.

در پایان فقط به این نکته توجه کنید که بعد از نصب اپلیکیشن، بررسی نمایید که حتما مربوط به کنفرانس Google I/O 2019 باشد زیرا با اینکه ما در لیست پلی استور گوگل اپلیکیشن 2019 را برای نصب انتخاب کردیم ولی اپ مربوط به سال گذشته را به جای نسخه 2019 دریافت نمودیم! برای دانلود اپلیکیشن کنفرانس Google I/O 2019 می‌توانید بر روی این لینک کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH