موتو G7 پلاس

موتورولا بار دیگر یک گوشی پایین‌رده و ارزان قیمت عرضه خواهد کرد

پس از گذشت چند سال از شکست‌های پی در پی و به لطف سیاست گذاری‌های درست،‌ امروز شرکت موتورولا به جایگاه مناسبی در بازار گوشی‌های پایین‌رده رسیده است.  به صورت دقیق‌تر باید گفت این شرکت از سال 2014 حدود ۹ اسمارت‌فون پایین‌رده تحت عنوان سری E وارد بازار کرده است. حالا به گزارش XDA Developers، ‌باید منتظر دهمین عضو این خانواده باشیم.

ظاهرا این اسمارت‌فون با اسم رمز Surfna و نام تجاری موتو E6 عرضه خواهد شد. هندست جدید موتورولا دارای صفحه نمایشی 5.45 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 و نسبت تصویری 18:9 خواهد بود. به احتمال فراوان هندست گفته شده برخلاف موتو G7 و موتو Z4 که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده،‌ دارای حاشیه‌های نسبتا ضخیمی خواهد بود. پردازنده اسنپدراگون 430 به همراه دو گیگابایت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی تیم پردازشی موتو E6 را تشکیل خواهد داد. پیش از این شاهد عملکرد پردازنده اسنپدراگون 430 در اسمارت‌فون موتو G6 بوده‌ایم.

موتورولا

دوربین‌های به کار رفته در این گوشی نیز یک لنز 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی خواهد بود. هر دو دوربین توسط سامسونگ طراحی و تولیده شده‌اند و شاید از این نظر باید از کیفیت آنها مطمئن بود. از دیگر ویژگی‌های اصلی موتو E6 استفاده از اندروید پای به عنوان سیستم عامل دستگاه خواهد بود.

در خصوص قیمت و زمان عرضه اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما گفته می‌شود قیمت نهایی این محصول 150 دلار خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها موتورولا چند اسمارت‌فون دیگر نیز آماده معرفی دارد و شاید در آینده‌ای نه چندان دور شاهد مراسمی از طرف این شرکت باشیم که در آن از تمامی گوشی‌های مورد انتظار رونمایی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH