انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای هواوی P30 پرو

هواوی فرآیند به‌روزرسانی پرچم‌دار P30 پرو را به‌طور پیوسته ادامه می‌دهد و کاربران نیز از این موضوع گلایه‌ای ندارند. در حالی‌که آخرین به‌روزرسانی منتشر شده در هندوستان اساسا روی بهبود تجربه کاربری متمرکز بود؛ این‌بار به‌روزرسانی جدید با محوریت یک مشخصه جذاب دوربین موسوم به حالت دید دوگانه (dual-view) منتشر شده است.

هواوی در جریان رویداد معرفی گوشی به تبلیغ این مشخصه پرداخت؛ اما اکنون می‌بینیم که قابلیت مذکور در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالت dual-view همراه با به‌روزرسانی EMUI 9.1.0.153 عرضه می‌شود و هم‌اکنون تنها در کشور چین قابل دریافت خواهد بود. با این‌حال یقینا این به‌روزرسانی در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد.

حالت dual-view اساسا 2 ویدیو را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها از طریق لنز اصلی و دیگری با استفاده از دوربین زوم گوشی ضبط می‌شوند. بعلاوه این به‌روزرسانی از پچ امنیتی ماه آوریل سیستم‌عامل اندروید نیز میزبانی می‌کند. فهرست کامل تغییرات این نسخه به شرح زیر است:

  • اضافه شدن حالت dual-view به دوربین که امکان تماشای تصاویر ویدیویی پانوراما و نمای نزدیک (کلوس‌آپ) را در زمان ضبط ویدیو فراهم می‌کند.
  • افزودن حالت پرتره چشم‌نواز به دوربین که ثبت عکس‌های پرتره همراه با افکت‌های مات‌شدگی جذاب‌تر را امکان‌پذیر می‌کند.
  • تولید خودکار سایه روشن‌ها و اعمال اتوماتیک الگوی افکت‌ها هنگام تولید محتوای ویدیویی
  • یکپارچگی با پچ امنیتی ماه آوریل 2019 گوگل جهت ارتقا وضعیت امنیتی سیستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH