گوشی انرجایزر

عرضه گوشی انرجایزر با بزرگترین باتری جهان لغو شد!

گوشی جدید انرجایزر با نام Power Max P18K Pop در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شد که با توجه به باتری غول پیکر 18 هزار میلی آمپرساعتی توانسته بود توجه بسیاری را به خود جلب کند.

اما تنها دو ماه بعد از این معرفی خبر رسیده است که عرضه این محصول رسما لغو شده است.

شرکت سازنده یعنی Avenir Telecom که این گوشی را تحت برند انرجایزر معرفی کرده، تصمیم گرفت یک کمپین تبلیغاتی راه بیندازد تا سرمایه مورد نیاز برای تولید انبوه این گوشی فراهم شود.

هدف این شرکت جذب سرمایه 1.2 میلیون دلاری برای فروش 2200 دستگاه به قیمت 549 دلار بود که تا به امروز اتفاق نیفتاد و طبق آخرین اخبار، در دو ماه گذشته تنها 15005 دلار از مجموع 11 پشتیبان شرکت جذب سرمایه رخ داده است. با توجه به این که جذب سرمایه صورت گرفته تنها یک درصد از هدف کمپین را پوشش داده، عرضه این گوشی رسما لغو شده است.

در رابطه با مشخصات سخت افزاری، گوشی P18K Pop به باتری 18000 میلی آمپرساعتی مجهز بود که در حالت آماده به کار تا 50 روز نیاز به شارژ این گوشی نبود و با یک شارژ کامل شما می‌توانستید یک تماس تلفنی 90 ساعته داشته باشید بدون این که نگران تمام شدن شارژ گوشی‌تان باشید.

همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت حافظه رم بود و از اندروید 9 پشتیبانی می‌کرد.

این گوشی در قسمت پشتی به یک دوربین سه‌گانه و در جلو به یک دوربین دوگانه پاپ‌آپ مجهز بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH