یک پارچه سازی فیسبوک

فیسبوک به زودی چت همزمان در مسنجر، واتس‌اپ و اینستاگرام را ممکن می‌کند

در اوایل سال جاری شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه فیسبوک به دنبال یکپارچه سازی و ادغام سه پیام‌رسان بزرگ است تا کاربران واتس‌اپ، مسنجر فیسبوک و اینستاگرام بتوانند به صورت همزمان با یکدیگر چت کنند.

حال به نظر می‌رسد این شایعه در حال به وقوع پیوستن است و طی کنفرانس توسعه دهندگان F8 فیسبوک تایید کرد که این سه پیام‌رسان با یکدیگر ادغام می‌شوند.

آشا شارما، مدیر محصول مسنجر این موضوع را اعلام کرد و طبق گفته وی کاربران در آینده می‌توانند با عضویت در یکی از این سه، بدون نیاز به عضویت در دو اپلیکیشن دیگر با کاربران آن دو به راحتی چت و گفت و گو کنند.

انتظار می‌رود این قابلیت که در آن یک اپلیکیشن می‌تواند از منابع مختلف پیام دریافت کند، تجربه جدیدی را برای کاربران پیام‌رسان‌ها فراهم کند.

شارما این ویژگی را همانند تماس تلفنی می‌داند که فارغ از این که شما و دوست‌تان از چه گوشی یا اپراتوری استفاده می‌کنید؛ به راحتی می‌توانید با یکدیگر تماس بگیرید.

در حال حاضر مشخص نیست فیسبوک چه زمانی این ویژگی را در اختیار عموم قرار می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود که این قابلیت باعث سردرگمی کاربران و یا کاهش امنیت آن‌ها شود.

به هر حال باید صبر کنیم و منتظر بمانیم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد این ویژگی کاربردی در مسنجر فیسبوک، واتس‌اپ و اینستاگرام باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH