غذاهای محبوب در گوگل مپس

ویژگی‌های جذاب گوگل مپس با الگوبرداری از اپلیکیشن Yelp در راه است

در طول چند سال گذشته، گوگل مپس از یک برنامه ناوبری ساده به یکی از بزرگترین پایگاه‌های اطلاعاتی برای کاربران و مسافران در سراسر جهان تبدیل شده است.

رزرو هتل، رزرو یک میز در رستوران یا مشاهده نقشه‌های ترافیکی بخشی از قابلیت‌های جدید نقشه گوگل است که این غول فناوری با این ویژگی‌ها به دنبال به چالش کشیدن یکی از مطرح‌ترین اپلیکیشن‌های این حوزه است. Yelp با 135 میلیون بازدید کننده ماهانه دیدگاه‌های دیگران در مورد کسب و کارهای محلی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و… را پردازش و در اختیار کاربران دیگر قرار می‌دهد.

اپلیکیشن گوگل مپس با نمایش نقشه‌ها و اماکن عمومی اطلاعات مختلفی درباره آن‌ها همانند تصاویر، نظرات کاربرانی که از آنجا بازدید کرده‌اند و همچنین آدرس و شماره تلفن اماکن مختلف نظیر کافه، رستوران و غیره را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

معرفی بهترین غذای هر رستوران

حال قرار است با قابلیت جدیدی که به این سرویس افزوده می‌شود، کاربران بهترین غذایی را که در هر کافه و رستوران‌ میل کرده‌اند مشخص کنند تا برای دیگران نیز قابل مشاهده باشد.

این پلتفرم چند عامل مانند قیمت، کمیت و کیفیت را در نظر می‌گیرد و از کاربران می‌پرسد آیا آن‌ها سفارش این غذا را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنند یا خیر؟ همچنین افراد را تشویق می‌کند تا تصاویری را از غذای خود به اشتراک بگذارند.

گوگل این قابلیت جدید را با اضافه کردن یک تب جدید در قسمت محبوب‌ترین رستوران‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد که براساس نوع غذا و محبوبیت قابل فیلتر هستند.

در حال حاضر غذاها در تب منو و در یک فهرست ساده به نمایش درآمده‌اند اما با قابلیت جدید آن‌ها در فرمت یک کارت به همراه عکس‌های ارسالی کاربران به نمایش در می‌آیند. همچنین با ضربه زدن روی آن می‌توانید نظرات دیگران را مشاهده کنید یا خودتان درباره آن نظر بدهید.

گوگل مرحله اولیه تست این قابلیت را آغاز کرده است و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده گسترش بیشتری یابد. کاربران می‌توانند با به روزرسانی نسخه اندروید و iOS این اپ، از قابلیت جدید آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH