Maps

ویژگی‌های جدید Maps با تمرکز بر صاحبان کسب و کار معرفی شدند

کمپانی گوگل به تازگی مجموعه‌ای جدید از ویژگی‌های مرتبط با صاحبان کسب و کار سرویس Maps خود را معرفی کرد که به این افراد اجازه می‌دهد تا با برقراری ارتباط هر چه بهتر با مشتریان بالقوه خود، به موفقیت و فروش بالاتری دست پیدا کنند. تقریبا پنج سال از زمانی که گوگل سرویس Google My Business را راه‌اندازی کرد، می‌گذرد؛ این سرویس به بیش از 150 میلیون کسب و کار محلی کمک کرد تا افرادی که به صورت آنلاین به دنبالشان می‌گشتند به راحتی این کسب و کارها را پیدا کنند.

حالا گوگل با معرفی ویژگی‌ها و طراحی جدید رابط کاربری نسخه موبایل سرویس نقشه و مکان‌یابی خود قصد دارد خدمات بهتری را به صاحبان کسب و کار ارایه دهد.

تغییرات مهمی در Maps اعمال شده که به کاربران این سرویس اجازه می‌دهد یک کسب و کار به مراتب آسان‌تر از قبل پیدا کنند. برای مثال، صاحبان کسب و کار اکنون می‌توانند یک نام کوتاه و حتی URL را برای کسب و کارشان تعیین نموده و در ماه‌های آینده کاربران قادر خواهند بود با جستجوی مستقیم نام کوتاهشان در سرویس نقشه گوگل، کسب و کارهای موردنظرشان را به راحتی پیدا کنند.

علاوه بر این، از امروز کسب و کارها این امکان را خواهند داشت تا برای مشتریانی که کسب و کارشان را در Google Maps دنبال می‌کنند، پاداش‌هایی را در نظر بگیرند. این پاداش‌ها می‌توانند شامل تخفیفات، پیشنهادات ویژه هر کاربر و امثال آنها باشد که مسلما به رونق هر چه بیشتر بازار آنها کمک شایانی خواهد نمود. گوگل همچنین به منظور افزایش جذابیت کسب و کارها در نظر مشتریان، قابلیتی را به سرویس خود افزوده که به صاحبان کسب و کارها اجازه می‌دهد یک تصویر کاور را برای پروفایل خود تعیین نمایند.

Maps

کسب و کارها همچنین می‌توانند کپشنی (متن کوتاهی که در خصوص عکس توضیح می‌دهد) را نیز برای تصاویر پروفایل خود در نظر بگیرند. این کپشن می‌تواند شامل داستان‌هایی از روند پیدایش و فعالیت یک برند تجاری و یا کسب و کار خانوادگی باشد که به منظور برندسازی قابلیت مهمی به نظر می‌رسد.

یک ویژگی جدید تحت عنوان لوگو نیز به سرویس نقشه گوگل افزوده شده که صاحبان کسب و کاری که فیلدهای اطلاعات اساسی در خصوص فعالیتشان را به طور کامل پر کرده باشند، می‌توانند از آن بهره ببرند. این لوگو در بخش بالا و سمت راست پروفایل کاربری آنها به نمایش در خواهد آمد.

Maps یکی از نخستین اپلیکیشن‌هایی است که چنین ویژگی‌هایی را برای صاحبین کسب و کارها ارایه می‌دهد اما این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک، گوگل برخی از آنها را در سایر اپ‌ها یا دستگاه‌های خود مانند Assistant و بلندگوهای هوشمند خود نیز در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH