اپل

با ارزان‌ترین محصولات اپل در ایران آشنا شوید

کمپانی‌های بسیاری در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کنند و هر ساله از محصولات جدیدی پرده برمی‌دارند. می‌توان گفت اپل یکی از بهترین و باارزش‌ترین شرکت‌های این بخش از بازار است. این شرکت آمریکایی تاکنون دیوایس‌های جذابی را به مارکت عرضه نموده که از کیفیت بالایی بهره می‌برند و به طیف وسیعی از فن‌آوری‌ها و قابلیت‌ها مجهز هستند. گجت‌های این برند غالبا در کلاس بالارده و لوکس قرار می‌گیرند و برای همین تمامی کاربران قادر به خرید دستگاه‌های کمپانی ساکن کوپرتینو نیستند. اما آیا ارزان‌ترین محصولات اپل را می‌شناسید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با این دیوایس‌ها آشنا شویم.


اپل Magic Mouse 2

اپل

دیزاین جذاب و مدرن یکی از ویژگی‌های مهم این ماوس شمرده می‌شود و به این ترتیب Magic Mouse 2 نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌کند. تولیدکننده از اصول طراحی ارگونومیک در این مدل بهره گرفته تا حتی در استفاده طولانی‌مدت احساس خستگی یا ناراحتی نکنید. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث انجام می‌گیرد و از این رو دیگر لزومی ندارد سیم‌های پردردسر و مزاحم را تحمل نمایید. دقت بالا به دلیلی برای خرید Magic Mouse 2 تبدیل شده و به‌همین علت محصول آمریکایی گزینه‌ای عالی برای یوزرهای حرفه‌ای شمرده می‌شود. گفتنی‌ست این دستگاه از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل مک OS X پشتیبانی می‌کند. اما قابلیت‌های Magic Mouse 2 به این‌جا ختم نمی‌شوند. سازنده ویژگی مالتی‌تاچ را برای ماوس خود تدارک دیده تا فقط با حرکت انگشتان و انجام ژست‌های حرکتی، روی عکس‌ها زوم کنید و بین تب‌های مرورگر جابه‌جا شوید.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

اپل ایرپاد

اپل

عاشق موسیقی هستید؟ می‌خواهید به موزیک‌های دل‌خواه‌تان با کیفیت بالا گوش دهید؟ در نتیجه حتما ایرپاد اپل را مدنظر داشته باشید. این محصول از یک طراحی مدرن و مینیمال سود می‌جوید که ظاهری چشم‌گیر و خیره‌کننده به آن بخشیده. در حقیقت ایرپاد آهنگ‌ها را با شفافیت بالا و میزان باس مطلوب پلی می‌کند و نیاز اکثر یوزرها را پوشش می‌دهد. خوش‌بختانه فن‌آوری ان‌اف‌سی در کنار بلوتوث به‌چشم می‌خورد تا به‌صورت بی‌سیم به آی‌فون‌ خود متصل شوید و به شنیدن موزیک‌های مورد علاقه‌تان بپردازید. تولیدکننده از یک باتری نسبتا بزرگ در ایرپاد بهره برده تا ساعت‌ها قادر به پلی کردن موسیقی‌ها باشید. همچنین این گجت به دستیار صوتی اپل نیز مجهز شده تا تنها با صدای‌تان قادر به انجام کارهای مختلفی باشید. به‌عنوان مثال می‌‌توانید با گفتن نام مخاطبان، با آن‌ها تماس بگیرید یا پیامکی را ارسال نمایید.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

اپل TV 4K

اپل

در واقع TV 4K این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی به تماشای محتواهای مورد علاقه‌تان بپردازید. با اتصال این دستگاه به تلویزیون خود می‌توانید به نرم‌افزارهای مختلف کانکت شده و فیلم‌ها و مستندهای دل‌خواه‌تان را دانلود کنید و سپس به دیدن آن‌ها مشغول شوید. این محصول با حافظه ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه شده که نیازهای بخش بزرگی از کاربران را پوشش می‌دهد. از طرفی اگر این مقدار شما را راضی نمی‌کند، بهتر است اقدام به خرید نسخه گران‌تر TV 4K نمایید. به‌لطف تکنولوژی‌های مختلف می‌توانید انیمیشن‌ها و سریال‌ها را با رزولوشن 4K تماشا کنید و لذت ببرید. سیری هم فراموش نشده تا بتوانید با فرامین صوتی کارهای گوناگونی را انجام دهید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

اپل آی‌پد Mini 2 Wi-Fi

اپل

آی‌پدها جز جذاب‌ترین و محبوب‌ترین دیوایس‌های بازار به‌حساب می‌آیند. با کمک آن‌ها می‌توانید در صفحه‌ای غول‌آسا به انجام کارهای خود بپردازید و از خدمات و سرویس‌های اپل بهره ببرید. بدنه آلومنیومی ظاهری زیبا برای تبلت آمریکایی رقم زده و از طرفی مقاومت آن را افزایش داده. پردازنده A7 از پس بیش‌تر اپلیکیشن‌های اپ‌استور برمی‌آید و به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی اعمال روزمره و حتی حرفه‌ای خود را انجام دهید. ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای‌تان تدارک دیده شده تا قادر به ذخیره اطلاعات شخصی‌تان باشید. صفحه‌نمایش تقریبا ۸ اینچی کار با اپ‌ها را ساده‌تر می‌سازد و خواندن کتاب‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آی‌پد Mini 2 Wi-Fi می‌توان به دوربین‌های ۵ و ۱.۲ مگاپیکسلی، سنسور ژیروسکوپ و باتری نسبتا بزرگ اشاره نمود.

قیمت: ۴ میلیون تومان

اپل واچ سری 3 با بند اسپرت

اپل

اپل واچ‌‌ها یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار به‌حساب می‌آیند. این مدل به بدنه آلومینیومی مجهز شده که مقاومت دستگاه را افزایش داده و جذابیت آن را بیش‌تر کرده. صفحه‌نمایشی پرنور و ۱.۳ اینچی در اختیارتان قرار گرفته تا راحت‌تر با اسمارت واچ ارتباط برقرار کنید. گفتنی‌ست پلت‌فرم WatchOS به قابلیت‌های بسیاری مجهز شده تا اطلاعات کاملی در مورد وضعیت سلامتی‌تان داشته باشید. تولیدکننده از یک باتری نسبتا بزرگ نیز در محصول خود بهره جسته که عمر بالایی را برای گجت رقم زده. از این رو اپل واچ سری 3 تا ساعت‌ها شما را همراهی می‌کند. دستگاه آمریکایی به‌همراه ۸ مگابایت حافظه داخلی به مارکت عرضه شده و در این صورت می‌توانید اپلیکیشن‌های مخلتف را نصب کنید و اطلاعات خود را ذخیره نمایید. قلب تپنده اپل واچ را چیپستی توان‌مند تشکیل داده تا برنامه‌ها بدون لگ و کندی اجرا شوند و تغییرات مورد نظر در کم‌ترین زمان ممکن اعمال گردند. اپل تکنولوژی جی‌پی‌اس را برای اسمارت واچ خود تدارک دیده تا مسافت طی‌شده به‌صورت دقیق محاسبه شود. لازم به ذکر است شمارش‌گر ضربان و قابلیت گام‌شمار جز کارآمدترین سنسورهای اپل واچ به‌شمار می‌آیند.

قیمت: ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH