رندر سونی اکسپریا 20

رندرهای سونی اکسپریا 20 لو رفت

روز گذشته شاهد انتشار رندر و اطلاعاتی درباره اکسپریا 2 بودیم حال به نظر می‌رسد سونی علاوه بر پرچمدار جدید، در حال کار روی یک میان رده نیز با نام اکسپریا 20 است.

افشاگر معروف OnLeaks رندرهایی از گوشی سونی اکسپریا 20 را منتشر کرده است که طراحی کلی آن بسیار شبیه به اکسپریا 10 بوده و تنها در برخی جزئیات تفاوت دارد.

در حالی که شرکت‌های دیگر تلاش می‌کنند تا مدل‌های میان‌رده خود را به شکلی مدرن طراحی کرده و با ناچ‌ کوچک یا حفره نمایشگر عرضه کنند، سونی هم‌چنان به اصول خود پایبند است.

با وجود این که هنوز بسیاری از اپلیکیشن‌ها مناسب برای اجرا در نمایشگرهای دارای نسبت تصویر 21:9 نیستند اما سونی تاکید دارد که نمایشگر گوشی‌های جدیدش را با این نسبت تصویر عرضه کند.

حتی مخالفان و منتقدان سرسخت ناچ، وجود بریدگی نمایشگر برای داشتن یک نمایشگر تمام صفحه را به طرحی که سونی برای گوشی میان‌رده خود در نظر گرفته است ترجیح می‌دهند. البته نکته مثبت طراحی صفحه نمایش این گوشی، به حداقل رسیدن فاصله آن از بدنه در اطراف و قسمت پایین است.

احتمالا بدنه سونی اکسپریا 20 از شیشه ساخته شود، اما امکان دارد سونی باز هم به سراغ مواد پلاستیکی برای ساخت گوشی برود همانند اکسپریا 10 که جنس بدنه آن از پلاستیک است.

نگاهی به بدنه گوشی

طبق آن چه که رندرهای این گوشی نمایش می‌دهند، شاهد حسگر اثر انگشت در لبه سمت راستی گوشی به همراه دکمه پاور و ولوم صدا هستیم و در سمت چپ بدنه نیز اسلات سیم کارت و میکرو SD قرار دارد.

در بالای گوشی جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک میکروفن تعبیه شده است و در قسمت زیرین گوشی نیز شاهد یک درگاه USB، اسپیکر و میکروفن هستیم.

در قاب پشتی گوشی یک دوربین دوگانه به صورت افقی و در مرکز قرار گرفته است که احتمالا با توجه به بدنه بلند این گوشی، شاهد یک باتری بزرگ در اکسپریا 20 باشیم.

مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه

درباره پردازنده اکسپریا 20 گمانه زنی‌ها و شایعات مختلفی وجود دارد. احتمالا شاهد استفاده از اسنپدراگون 630 یا یکی دیگر از پردازنده‌های سری 600 اسنپدراگون باشیم و حتی امکان دارد که جدیدترین پردازنده کوالکام 7xx، سیستم-روی-چیپ (SoC) روی این گوشی قرار بگیرد.

درباره زمان و قیمت عرضه این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

1 در مورد “رندرهای سونی اکسپریا 20 لو رفت”

  1. سونی هزار شرف داره به برندهای چینی و کره ای فقط سونی مثل آنها نمی داند که چطور باید گوشی فروخت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH