پوکمون

سری جدیدی از بازی پوکمون برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS منتشر خواهد شد

همانطور که انتظار می‌رفت، نینتندو در حال گسترش بازی محبوب خود پوکمون بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS است. در حال حاضر سری جدید این بازی با نام Rumble Rush در استرالیا عرضه شده، اما دیگر مناطق جهان برای تجربه آن باید اندکی بیشتر صبر کنند.

پوکمون

در نسخه جدید نیز روند بازی حفظ شده است؛ یعنی شکار موجودات کوچک با هندست. در Rumble Rush بازیکن به جزایر و مکان‌های جدیدی فرستاده می‌شود تا با پوکمون‌های وحشی به امید ملحق کردنشان به تیم خود مبارزه کند. همانطور که تیم خود را تشکیل می‌دهید، قدرتمندتر شده و قادر خواهید بود تا با موجودات بزرگ‌تر نیز مبارزه کنید. هر چقدر بیشتر از یک گونه پوکمون جمع‌آوری کنید، تیم خود را قدرتمندتر خواهید کرد و البته برای شکست دادن سوپرباس‌های هر جزیره به تمام توان خود نیاز خواهید داشت.

در نسخه رامبل راش بازیکن می‌تواند پوکمون خود را با قدرت‌های جدید تجهیز کند. دو نوع تجهیزات وجود خواهد داشت؛ ابزار قدرت و ابزار فراخوانی. ابزار قدرت حملات پوکمون را موثرتر خواهد کرد و ابزار فراخوانی اجازه فراخوانی موقت پوکمون دیگری را برای حضور در مبارزه می‌دهد. اگر چه بازی به صورت رایگان عرضه می‌شود، اما بازیکن می‌تواند به صورت درون برنامه نسبت به خرید آیتم‌های مختلف اقدام کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH