خبری خوش برای دارندگان گالاکسی نوت 3

1

شرکت سامسونگ در اقدامی غافلگیر کننده به روز رسانی ویژه‌ای را با نام فیرم ویر N9005XXUENA6 عرضه کرده است که به کمک آن کاربران این گوشی‌ می‌تواننند سیستم عامل خود را به آخرین نسخه موجود به روز رسانی نمایند که این امر خبری خوش برای دارندگان گالاکسی نوت 3 خواهد بود.

این فیرم ویر در نام خود به صورت اختصاری اشاره مستقیم به این موضوع دارد که تنها دراندگان نسخه‌های بین المللیو غیر محلی این گوشی می‌توانند از این به روز رسانی بهره‌مند شوند و دو دسته از دارندگان این گوشی از داشتن آن محروم خواهند ماند  که دسته اول افرادی هستند که تحت نام یک اپرلاتور مخابراتی برای خرید این محصول اقدام کرده‌اند و دسته دوم نیز شهروندنان آمریکایی هستند که البته دلیل نبودن به روز رسانی برای دسته دوم اعلام نشده است.

این به روز رسانی آخرین نسخه اندروید کیت کت یعنی نسخه 4.42 را برای گوشی به هرماه خواهد داشت و می‌توان آن را از طریق سامانه رابط Kies software شرکت سامسونگ  دانلود و نصب نمود. این به روز رسانی هم اکنون در کشور فنلاند آغاز شده است و به زودی در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد و در بازه زمانی 3 هفته‌ای به مرحله نهایی عرضه خود در ساسر جهان می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH