مورد اعتمادترین برند صنعت فناوری اطلاعات کدام است

Computer-Brands

در نمایشگاه CES امسال یک محقق از گروه تحقیقاتی  reports Geekwire تصمیم به آزمایشی عجیب گرفت و از جمعیتی نزدیک به 4 هزار و پانصد شرکت کننده  در نمایشگاه  درباره مورد اعتمادترین برند برای آنها نظر سنجی کرد  و این سوال از آنها پرسیده شد : مورد اعتمادترین برند صنعت فناوری اطلاعات کدام است در پایان  نتایج به دست آمده کاملا دور از انتظار بود.

در این نظر سنجی شرکت مایکروسافت بیشترین ضریب اعتماد را در میان کاربرانی که همگی 18 سال به بالا داشتند به خود اختصاص داد در حالی که در ابتدای متن ممکن است به این فکر کرده باشید که گوگل یا اپل و یا سامسونگ در شرایط بهتری قرار دارند. در این میان علت این امر نیز در ادامه این تحقیق با کارشناسان و تحلیلگران فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت که شاید با خواندن دلایل این افراد متخصص کمی کنار آمدن با این نتیجه برای شما راحت‌تر شود.

2-1

کارشناسان دلایل اصلی این امر را یکی به خاطر عدم تمایل مایکروسافت به نوآوری‌های ناگهانی و دیگری به خاطر عادت مشتریان در بازه زمانی بلندمدت دانستند. این موضوع به صورت تفسیر شد که درصد بسیار بالایی از کاربران کامپیوتر  در جهان از محصولات مایکروسافت استفاده می‌کنند و در طول بازه زمانی نزدیک به 20 سال بیشتر افراد به محصولات این شرکت عادت کرده‌اند و به آنها ثابت شده است که مایکروسافت تغییرات ناگهانی و دشوار برای یادگیری را برای آنها نخواهد داشت و به همین دلیل نیز با محصولات این شرکت راحت بوده و به آن اعتماد دارند هرچند که در بیشتر موارد از آنها ابراز نارضایتی می‌کنند ولی گزینه حایگزین و مناسبی را برای خود نخواهند یافت. اگر به سنین مختلف و گروه‌های مختلف نیز نگاه کنید نتیحه گیری راحت‌تر خواهد شد، برای نمونه در گروه سنی جوانان  بازی‌های کامپیوتری  بر روی ممک عملا جایی برای ادعا ندارند. در رده اداری در سراسر جهان سیستم عامل غالب ویندوز است و همچنین در طول سالیان متوالی قیمت مناسب‌تر پی سی این محصول را به گزینه بهتری برای کارکرد خانگی تبدیل کرده است.

در پایان یادآور می‌شوم که پیش از موضع یری شدید در برابر متن خوانده شده به این فکر نید که این نتیجه از نظرات سطح عام به دست امده است و ممکن است با تخصصی کردن نظرسنجی یا موضوعی کردن آن نتایجی کاملا متفاوت به دست بیاید.

1 در مورد “مورد اعتمادترین برند صنعت فناوری اطلاعات کدام است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH