انتشار تصاویر اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم مینی پیش از عرضه رسمی!

سال گذشته سامسونگ از اسپیکرهای هوشمند خود رونمایی کرد؛ اما نخستین محصول کمپانی موسوم به گلکسی هوم هنوز به بازار عرضه نشده است. هنوز دقیقا مشخص نیست که سامسونگ با موانعی در این پروژه مواجه شده یا غول کره‌ای صرفا منتظر فرا رسیدن فرصتی مناسب برای عرضه اسپیکر هوشمند خود است.

در نهایت علیرغم نکات مطرح شده توسط مقامات رسمی سامسونگ طی چند ماه گذشته، زمان دقیق عرضه گلکسی هوم به بازار کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بر اساس گزارش جدید وب‌سایت The Verge به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بر روی 2 اسپیکر هوشمند کار می‌کند. سند جدیدی که توسط این برند در کمیته ارتباطات فدرال به ثبت رسیده است؛ وجود یک اسپیکر هوشمند سامسونگی دیگر را موردتائید قرار می‌دهد. این محصول در مقایسه با دستگاه اولیه رونمایی شده توسط کمپانی طی سال گذشته از اندازه کوچک‌تری برخوردار است. گلکسی هوم مینی احتمالا ورژن کوچک‌تر و ارزان‌تر گلکسی هوم به‌شمار می‌رود؛ اما به جز این موارد نبایستی تفاوت دیگری میان این 2 محصول وجود داشته باشد.

البته هر 2 دستگاه از دستیار دیجیتالی بیکسبی سامسونگ بهره خواهند برد؛ موضوعی که احتمالا از نظر بسیاری از کاربران غیر قابل‌قبول خواهد بود. بر اساس آخرین اخبار پیش‌تر منتشر شده پیرامون گلکسی هوم، این اسپیکر هوشمند بایستی در روز 10 مه عرضه می‌شد. اما اکنون سامسونگ قصد دارد فروش آن‌را طی 6 ماهه نخست سال آغاز کند. بنابراین کماکان به موعد عرضه این محصول بسیار نزدیک هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH