در جواب تحریم‌های آمریکا؛ تخفیف ویژه یک رستوران برای دارندگان گوشی‌های هواوی

اگر پیگیر اخبار در هفته گذشته بوده باشید، حتما خبرهای مربوط به تحریم هواوی توسط آمریکا نظر شما را به خود جلب کرده است. شرکت چینی در لیست سیاه آمریکا قرار گرفته و حق تجارت با شرکت‌های آمریکایی را ندارد. این حرکت نه تنها موجب ضرر و زیان شرکت شده، بلکه مشتریان و دارندگان گوشی‌های هواوی را نیز تحت فشار گذاشته است.

با این که هواوی به شدت در حال فعالیت برای پیدا کردن راه خروجی از این بن‌بست است، بسیاری از دارندگان گوشی‌های این شرکت به دنبال گزینه جانشینی برای اسمارت‌فون خود هستند. حال در این وضعیت یک رستوران چینی در مالزی دست به اقدام جالبی زده است. این رستوران در راستای پشتیبانی از شرکت هم وطن خود، به کسانی که نشان دهند با گوشی‌های هواوی کار می‌کنند، بیست درصد تخفیف می‌دهد.

یکی از مالکین این رستوران در خصوص این حرکت بیان کرده است که تحریم‌ها علیه هواوی ناجوانمردانه بوده و مشتری همیشه باید حق انتخاب داشته باشد. وی در ادامه سخنان خود ابراز کرده که به افزایش مشتریان خود در پی این اقدام فکر نمی‌کند و تنها به فکر کم کردن باری از روی دوش هواوی بوده است. در هر صورت اگر در مالزی باشید، می‌توانید با مراجعه به رستوران Sean & Angie و نشان دادن گوشی هواوی، از بیست درصد تخفیف در نظر گرفته شده برخوردار گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH