iOS 12.3.1

برطرف‌شدن برخی از مشکلات کاربران آیفون‌ها و آی‌پد‌ها توسط آپدیت iOS 12.3.1

امروز شرکت اپل بروزرسانی iOS 12.3.1 را برای تمامی آیفون‌ها و آی‌پد‌های خود منتشر کرد. این نسخه از سیستم‌عامل iOS تغییرات عمده‌ای نداشته اما چند مشکل را برطرف کرده است.

عمده این مشکلات مربوط به بخش تماس‌های VoLTE بوده و کاربران نسخه قبلی iOS از عدم برقراری یا دریافت تماس‌های VoLTE گزارش می‌دادند. هم‌اکنون این مشکل توسط iOS 12.3.1 حل شده است.

مشکل دوم در اپلیکیشن پیام‌ها (Messages) گزارش شده بود. در نسخه قبلی iOS، دو اشکال فنی در اپ پیامک وجود داشت. یکی از مشکلات مربوط به ارسال‌کنندگان ناشناس پیام‌ها بود، به‌طوری که پیامک‌های فرستنده‌های ناشناس با وجود فعال‌بودن گزینه Filter Unknown Merge نیز در لیست عادی پیامک‌ها رویت می‌شد.

دومین باگ اپ Messages، مانع از گزارش لینک‌های اسپم و عدم نمایش آن‌ها در لیست ارسال‌کنندگان ناشناس می‌شد.

تمامی مشکلات بیان‌شده در این مطلب توسط آپدیت جدید iOS برطرف شده‌اند. در آپدیت ارایه‌شده تغییرات بزرگی ایجاد نشده، اما پیشنهاد ما به شما به‌روز نگه‌داشتن سیستم‌عامل است.

9 در مورد “برطرف‌شدن برخی از مشکلات کاربران آیفون‌ها و آی‌پد‌ها توسط آپدیت iOS 12.3.1”

  1. سلام
    در iOS 12.3 تمام نوتیفیکیشن هام از کار افتاده،در حالی که از داخل تنظیمات روشنه.بکگراند اپ رفرش روشنه،از داخل اپ روشنه.اما هیچ نیوتیفی نمیاد!

    1. علی‌رضا علی‌پور

      من برخی از انجمن‌های خارجی رو چک کردم، اکثر کاربرا هیچ مشکلی با این نسخه نداشتن. اما بعضیاشون از مشکلاتی مثل قطع شدن صدای اسپیکر و تماس‌های تلفنی خبر می‌دادن. به نظر می‌رسه که این آپدیت به جای حل مشکلات، چند مشکل دیگه هم اضافه کرده. (مثال ابرو و چشم)
      ولی اگه تواناییشو دارید تلفن رو از طریق ریکاوری مد ریستور کنید.

  2. من این ورژن ios12.3.1 رو واسه گوشیم آپدیت کردم ولی نمیتونم به تماس‌هام جواب بدم، چطور میشه برطرفش کرد؟

    2
    9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH