اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی Xcover 5 تاییدیه FCC را دریافت کرد

پیش‌تر در ماه مارس سال 2017 سامسونگ گوشی گلکسی Xcover 4 را عرضه کرد و اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپانی با معرفی مدل جانشین هندست مذکور این مسیر را دنبال خواهد کرد. این گوشی احتمالا گلکسی Xcover 5 نام‌گذاری خواهد شد.

ظاهرا یک اسمارت‌فون سامسونگی با شماره مدل SM-G398FN/DS در واقع همان گلکسی Xcover 5 بوده و دریافت تاییدیه FCC توسط این هندست از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد. بر اساس اطلاعات فهرست، گوشی به‌همراه یک باتری 10.78 وات‌ساعتی با ولتاژ 3.85 ولت عرضه خواهد شد. این ارقام بیانگر ظرفیت 2800 میلی‌آمپرساعتی باتری هستند. باتری اسمار‌ت‌فون Xcover 4 نیز از ظرفیت مشابهی برخوردار است.

سامسونگ گلکسی Xcover 4

FCC به سایر مشخصات سخت‌افزاری اسمارت‌فون Xcover 5 هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است؛ اما به لطف اطلاعات وب‌سایت گیک‌بنچ اکنون می‌دانیم که این هندست با تراشه اگزینوس 7885، 3 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید پای روانه بازار خواهد شد. فهرست ارائه شده دقیق به‌نظر می‌رسد.

گفته شده که خرده‌فروشی آلمانی Centralpoint هندستی با نام Xcover 4S، شماره مدل SM-G398 و برچسب قیمتی حدودا 250 یورویی را در فهرست وب‌سایت خود قرار داده است. همچنین این فهرست خاطرنشان کرده که اسمارت‌فون مذکور از روز 4 ژوئن 2019 قابل‌دسترس خواهد بود.

در صورت تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه گوشی جدید سری گلکسی Xcover، به‌تدریج بایستی جزئیات بیش‌تری در خصوص این اسمارت‌فون منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH