رونمایی ایسوس از نسخه ویژه ذن‌فون 6 و لپ‌تاپ‌های ذ‌ن‌بوک در جریان رویداد کامپیوتکس 2019

شرکت ایسوس امروز و در جریان برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از نسخه‌های جدید گوشی ذن‌فون 6 و دستگاه‌های ذن‌بوک به‌عنوان بخشی از مراسم گرامی‌داشت 30 سالگی خود رونمایی کرد. لازم به ذکر نیست که این دستگاه‌ها، محصولات جدیدی نیستند؛ اما مدل‌های ویژه‌ای هستند که به‌همراه برخی پیشرفت‌های سخت‌افزاری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

ذن‌فون 6 Edition 30 با برخی مشخصات و امکانات ورژن اولیه معرفی شده در اوایل ماه جاری عرضه می‌شود. پیشرفت‌های اساسی در بخش‌های داخلی دستگاه اعمال شده‌اند و نسخه جدید از حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی برخوردار است. نسخه اولیه ذن‌فون 6 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود.

برخی تغییرات اعمال شده در طراحی نسخه جدید بیش از همه چیز جلب توجه می‌کند. ذن‌فون 6 Edition 30 دارای گزینه رنگی مشکی مات با الگوی دوایر متحدالمرکز در پشت دستگاه است و لوگوی مخصوص سالگرد 30 سالگی ایسوس نیز در این قسمت خودنمایی می‌کند. صرف‌نظر از این تغییرات، گوشی سایر المان‌های کلیدی ذن‌فون 6 شامل نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، تراشه اسنپ‌دراگون 855، دوربین پشتی دوگانه 48+13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی را حفظ نموده است.

همچنین ایسوس از لپ‌تاپ Zenbook Edition 30 با شماره مدل UX334FL نیز رونمایی کرد. این دستگاه با بهره‌گیری از یک کیس سفید از جنس چرم خالص، لبه‌های برش‌خورده و نوار تزئینی با رنگ رز گلد به مجموعه چرمی S6F عرضه شده در سال 2006 ظاهری مدرن بخشیده است. به منظور زیبایی هرچه بیش‌تر دستگاه، لوگوی گرامی‌داشت 30 سالگی با استفاده از طلای 18 قیراطی حکاکی شده است. پردازنده‌های نسل هشتمی Core i7 اینتل، 16 گیگابایت رم، حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD و نمایشگر 13.3 اینچی فول اچ‌دی با زاویه نمایشی 178 درجه‌ای مشخصات کلیدی این محصول را تشکیل می‌دهند. همچنین ذن‌بوک جدید از نمونه ارتقایافته اسکرین‌پد 2.0 به منظور تعامل با نمایشگر دوم برخوردار است.

در حالی‌که هنگام برگزاری مراسم، ذن‌بوک ادیشن 30 بیش‌ترین میزان توجهات را به خود جلب کرد؛ اما ایسوس لپ‌تاپ‌های ذن‌بوک پرو و ذن‌بوک پرو دو را نیز معرفی کرد. نهایتا کمپانی از مادربرد Prime X299 Edition 30 رونمایی کرد. این مادربرد مجهز به  درگاه‌های دوگانه تاندربولت 3، پورت 5G Aquanita LAN، درگاه LAN گیگابیتی اینتل، تراشه وای‌فای 6 اینتل، کنسول جدید کنترل هوشمند و یک نمایشگر اولد 2 اینچی LiveDash جهت نمایش وضعیت سیستم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH