ورک‌استیشن جدید MSI

ورک‌استیشن جدید و قدرتمند MSI با نام WS65 در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شد

شرکت MSI عضو جدیدی را به خانواده (WS (Workstation خود در قالب مدل WS65 اضافه کرد. این دستگاه در طول نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شد. این ورک‌استیشن مجهز به پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro RTX 5000 بوده و MSI طی رویدادی مشابه در کشور تایوان ادعا کرد که این دستگاه، اولین لپ‌تاپی در دنیا است که از کارت گرافیک جدید Nvidia استفاده می‌کند.

سری جدید WS همراه با سری WE، مجهز به نسل نهم پردازنده‌های شرکت اینتل با نام Intel Core i9 است. ورک‌استیشن‌ جدید MSI با حاشیه‌های بسیار نازک و صفحه‌نمایش 4K برای گرافیک دقیق و قدرتمند ساخته شده‌اند. سری جدید ورک‌استیشن‌های این شرکت نیز مجهز به ابزار‌ نرم‌افزاری MSI’s Creator Center برای بهینه‌سازی ساخت محتوای رسانه‌‌ای است.

اریک کو، رییس بخش تجاری نوت‌بوک‌های MSI درباره این محصول می‌گوید: “ترکیب پردازنده قدرتمند Intel Core i9 و کارت گرافیک Nvidia Quadro RTX علاوه‌بر افزایش عملکرد و کارایی دستگاه، کاربران را قادر می‌سازد تا ایده‌هایی را برای تغییر جهان در حال حرکت ایجاد کنند. ما به ارایه کامل‌ترین و بهترین ورک‌استیشن‌ها برای هر کاربر حرفه‌ای یا تجاری، متعهد هستیم.”

آقای کو اضافه کرد که ورک‌استیشن جدید MSI دارای یک تاچ‌پد شیشه‌ای و حسگر اثر‌انگشت قابل ادغام با ویژگی Windows Hello بوده و فناوری رمز‌نگاری TPM 2.0 به همراه پشتیبانی از پورت Thunderbolt 3.0 از سایر مشخصات فنی این دستگاه به شمار می‌روند. هم‌چنین، باتری این لپ‌تاپ قابلیت شارژدهی تا 9 ساعت را دارد.

علاوه‌بر سری WS، سری جدید WP نیز توسط این کمپانی معرفی شد که همانند سری WS مجهز به پردازنده گرافیکی Quadro RTX و پردازنده مرکزی Intel Core i9 هستند. با این‌حال، جزییات دقیقی از قیمت و زمان عرضه ورک‌استیشن‌های جدید MSI در دسترس نیست.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH