ردمی k20 پرو

ردمی K20 پرو با پردازنده‌ قدرتمند و دوربین سه‌گانه معرفی شد

شیائومی از دو گوشی جدید ردمی K20 و ردمی k20 پرو به صورت رسمی رونمایی کرد، گوشی‌هایی که به قاتل پرچمداران معروف شده‌اند.

هر دو گوشی جدید ردمی مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی، نمایشگر OLED و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند و حرف زیادی برای گفتن دارند.

ردمی K20 که در قامت یک گوشی میان‌رده ظاهر شده از پردازنده اسنپدراگون 730 قدرت گرفته در حالی که ردمی K20 پرو به عنوان یک پرچمدار قدرتمند مجهز به اسنپدراگون 855 است.

نگاهی به مشخصات ردمی k20 پرو

در پنل جلویی هر دو گوشی شاهد نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن +FHD هستیم که دارای نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ است، حاشیه بسیار اندکی دارد و به همین دلیل شاهد تعبیه دوربین سلفی پاپ‌آپ هستیم.

ردمی k20 پرو با حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد و همان طور که قبلا اشاره کردیم از snapdragon 855 قدرت می‌گیرد.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این پرچمدار مجهز به حسگر سونی IMX586 است که در کنار یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو قرار گرفته است. همچنین دوربین ردمی K20 پرو می‌تواند تصاویر اسلوموشن با کیفیت ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند.

همانند هر پرچمدار دیگر، ردمی K20 پرو مجهز به یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی است که از فناوری شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کند. پیش از این شاهد استفاده از این تکنولوژی شارژ سریع در شیائومی Mi9 و بلک شارک بودیم.

طبق ادعای مدیرعامل ردمی، این پرچمدار در عرض 30 دقیقه تا 58 درصد شارژ شده و برای شارژ کامل آن تنها 74 دقیقه زمان نیاز است.

گوشی‌های جدید ردمی مناسب برای گیمرها

هر دو نسخه‌ معمولی و پرو از 2 Game Turbo بهره می‌برند که وظیفه آن خالی کردن منابع از جمله رم دستگاه است تا هنگام اجرای بازی عملکرد بهتری را شاهد باشیم. همچنین این قابلیت گزینه‌ دیگری دارد که هنگام اجرای بازی، وضعیت اتصال اینترنت به‌صورت هوشمند از wifi به 4G تغییر پیدا می‌کند تا تجربه‌ اجرای بازی بدون توقف را فراهم کند.

مشخصات میان‌رده جدید Redmi

Redmi K20 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 730 بوده که دومین گوشی هوشمندی است که با پردازنده 8 نانومتری کوالکام به بازار عرضه می‌شود.

نمایشگر، باتری و دوربین این گوشی همانند نسخه پرچمدار آن است اما حسگر ۴۸ مگاپیکسلی آن سونی IMX582 بوده و باتری این مدل شارژ ۱۸ واتی دارد.

قیمت و زمان عرضه

ردمی K20 در دو رنگ قرمز و آبی عرضه خواهد شد که نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 280 دلار قیمت دارد و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن تنها 20 دلار از آن گران‌تر است.

ردمی قصد دارد گوشی پرچمدار خود را در چهار نسخه‌ معمولی و یک نسخه‌ ویژه با عنوان اونجرز ادیشن (Avengers Edition) روانه بازار کند که متأسفانه مدیرعامل ردمی در مورد قیمت این نسخه چیزی نگفت؛ اما مدل مجهز به 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم، 361 دلار قیمت خواهد داشت. همچنین نسخه‌های ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب دارای برچسب قیمتی ۳۷۷، ۴۰۵ و ۴۳۴ دلار هستند.

هم‌زمان با عرضه این دو گوشی از 12 خرداد، برای جلب مشتریان دو لوازم جانبی نیز به همراه آن‌ها عرضه خواهد شد که یکی گیم‌پد قابل اتصال به گوشی و دیگری محافظ‌های نرم پلاستیکی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH