پوکوفون اف 2

معرفی جانشینان احتمالی پوکوفون اف 1 در قالب ردمی K20

شیائومی در سال 2018 تلفن جدید و ارزان قیمت خود را با نام پوکوفون اف 1 معرفی و عرضه کرد. مشخصات فنی عالی و قیمت ارزان این دستگاه از ویژگی‌های بارز پوکوفون اف 1 است. اما به نظر می‌رسد که نسل بعدی این اسمارتفون به‌زودی معرفی خواهد شد.

روز گذشته، شیائومی دو تلفن جدید خود را با نام ردمی K20 و K20 Pro معرفی کرد. این دو تلفن همانند اکثر میان‌رده‌های چینی با مشخصات فنی بسیار خوب و قیمت ارزان معرفی شدند. اما نکته‌ای که درباره تلفن‌های جدید شیائومی وجود دارد، عرضه انحصاری آن‌ها در بازار چین است. به گفته یک منبع معتبر، شیائومی قصد دارد تا این دو تلفن را با نام‌های پوکوفون اف 2 و اف 2 پرو در بازار‌های بین‌المللی عرضه کند. هنوز زمان معرفی پوکوفون‌های جدید شیائومی مشخص نشده است، اما احتمال می‌رود که این دو تلفن در اواخر ژوئن یا اوایل جولای معرفی شود. از ویژگی‌های عالی پوکوفون اف 2 و اف پرو می‌توان به قیمت فوق‌العاده ارزان آن‌ها اشاره کرد.

اگر شیائومی هیچ تغییری در این دو اسمارتفون ایجاد نکند، باید منتظر ارایه یک نمایشگر 6.4 اینچی امولد با حاشیه‌های نازک و بدون هیچ شکاف یا سوراخی بمانیم. دوربین سلفی 20 مگاپیکسل نیز درون این صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

تلفن‌های K20 و K20 Pro که در روز گذشته معرفی شدند، دارای یک دوربین سه‌گانه است که شامل یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز الترا‌‌واید 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی هستند. لازم‌به‌ذکر است که سنسور 48 مگاپیکسلی در مدل پرو K20 کمی متفاوت‌تر از مدل پایه بوده و تصاویر بهتری را ثبت می‌کند.

از سایر مشخصات فنی ردمی K20 می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 730 و اسنپدراگون 855 در مدل پرو اشاره کرد. هردو تلفن از یک رم 6 گیگابایتی و حافظه‌داخلی قابل ارتقا 64 گیگابایتی بهره می‌برند. هم‌چنین مدل‌های بالاتر تلفن‌های مذکور دارای یک رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH