کولرهای گازی

با ارزان‌ترین کولرهای گازی بازار آشنا شوید

کولرهای گازی بسیاری در بازار وجود دارد و طیف گسترده‌ای از کمپانی‌ها در این مارکت فعالیت می‌کنند. در واقع تکنولوژی در پی آن است که سبک زندگی انسان‌ها را تغییر دهد و به‌طور کلی زندگی را برای ما ساده‌تر و راحت‌تر کند. از این رو هر ساله فن‌آوری‌ها و دستگاه‌های جدیدی معرفی می‌شود که هر کدام آن‌ها قابلیت‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. کولرهای گازی نیز جز همین دسته شمرده می‌شوند که زندگی را برای‌مان لذت‌بخش‌تر کرده‌اند، مخصوصا در تابستان! قصد خرید یک کولر گازی را دارید؟ نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید چنین دستگاهی بپردازید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان‌ترین کولرهای گازی بازار آشنا شویم.


جنرال مدل 18000

کولرهای گازی

جنرال یکی از برندهای معتبر و پرآوازه در صنعت کولرهای گازی به‌حساب می‌آید و محصولاتی خوش‌ساخت و باکیفیت دارد. 18000 نیز جز همین خانواده است. شرکت سازنده فن‌آوری‌های متعددی را در این دستگاه به‌کار گرفته تا مصرف انرژی به‌طور چشم‌گیری کاهش یابد و به این ترتیب دیگر نیازی نیست نگران قبض‌های‌تان باشید. گفتنی‌ست ظرفیت بالای این مدل آن را به گزینه‌ای مطلوب برای خانه‌های بزرگ تبدیل نموده. در کل می‌توان گفت 18000 محصولی مقرون‌به‌صرفه است که به قابلیت‌های بسیاری مجهز شده.

قیمت: 2 میلیون تومان

جنرال مدل 24000

کولرهای گازی

ظرفیت این مدل چیزی در حدود 24000BTU/hr است و به این ترتیب کولر مطلوبی برای فضاهای بزرگ محسوب می‌شود. کم‌مصرف بودن به یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی 24000 مبدل گشته و از این رو نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌نماید. این محصول هم عملکردی سرمایشی و هم گرمایشی دارد و برای همین در فصول مختلف می‌توانید از آن بهره ببرید. قابلیت کنترل از راه دور هم فراهم شده تا به‌راحتی به تنظیم کولر گازی جنرال بپردازید. تایمر 24 ساعته نیز از دیگر قابلیت‌های 24000 است. در نتیجه قادرید زمان خاصی را برای دستگاه تعریف نموده تا به‌عنوان مثال در عصر روشن شود و خانه را قبل از ورود شما خنک نماید.

قیمت: 3 میلیون تومان

هایسنس HRH-12TQ

کولرهای گازی

کولرهای گازی هایسنس از کیفیت و دوام خوبی برخوردار هستند و HRH-12TQ نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحی ساده و زیبا یکی از دلایل خرید محسوب می‌شود و آن را به گزینه‌ای مناسب در این رنج قیمتی تبدیل کرده. دستگاه چینی صدای کمی از خود تولید می‌کند و برای همین به‌راحتی می‌توانید به مطالعه یا استراحت بپردازید. خوش‌بختانه HRH-12TQ هم در زمستان و هم در تابستان شما را همراهی می‌کند و می‌توانید خانه‌تان را سرد یا گرم نماید. محصول هایسنس مصرف بسیار کمی از انرژی دارد و از این رو هزینه‌های‌تان در بلندمدت کاهش می‌یابد. ظرفیت HRH-12TQ در حدود 12000BTU/hr است و برای خانه‌های کوچک مناسب است. ریموت کنترل نیز از یاد نرفته و به این ترتیب می‌توانید از راه دور کولر گازی را کنترل کنید.

قیمت: 5 میلیون و 500 هزار تومان

آکس AX-H12A4/LC

کولرهای گازی

اگر طراحی برای‌تان اهمیت زیادی دارد، پس حتما به فکر خرید این محصول باشید. AX-H12A4/LC از دیزاینی جذاب و چشم‌گیر سود می‌برد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد و خانه‌تان را زیباتر می‌کند. در واقع شرکت سازنده با بهره‌گیری از پلاستیک و فلز ظاهری زیبا برای این کولر گازی به ارمغان آورده. مصرف کم یکی از ویژگی‌های مهم محصول آکس شمرده می‌شود تا دیگر نگران مبلغ قبض‌های‌تان نباشید. دستگاه مذکور هم عملکردی سرمایشی و هم گرمایشی دارد و در زمستان و تابستان قادر به استفاده از آن هستید. تولیدکننده ظرفیت 12000BTU/hr را برای کولر گازی خود تدارک دیده تا به مدلی عالی برای فضاها و اتاق‌های کوچک تبدیل شود. آکس قابلیت سرمایش سریع را هم در AX-H12A4/LC به‌کار گرفته تا خانه‌‌تان به‌سرعت خنک یا گرم شود.

قیمت: 6 میلیون تومان

جنرال مکس Gm-S18000

کولرهای گازی

به‌لطف عملکرد سرمایشی و گرمایشی این کولر گازی، می‌توانید در فصول مختلف از آن بهره ببرید و خانه‌تان را خنک یا گرم نمایید. رد انرژی A جز دلایل خرید Gm-S18000 به‌حساب می‌آید و آن را به محصولی کم‌مصرف تبدیل نموده. به این ترتیب هزینه‌های‌تان در بلندمدت کم‌تر خواهد شد. تولیدکننده ظرفیت بالایی را برای این محصول تدارک دیده و گفتنی‌ست دستگاه جنرال مکس بهترین کارکرد را در فضاهای متوسط و بزرگ دارد. طراحی را از یاد نبریم. شرکت سازنده از دیزاینی جالب و جذاب در محصول مذکور سود جسته که Gm-S18000 را از رقیبان خود متمایز می‌سازد.

قیمت: 6 میلیون و 500 هزار تومان

سامسونگ BETTER AR13HCSD

کولرهای گازی

کولرهای گازی سامسونگ یکی از بهترین‌ها در بازار هستند. محصولات این برند خوش‌نام از آخرین تکنولوژی‌ها بهره‌ می‌برند و BETTER AR13HCSD نیز از این قانون تبعیت می‌نماید. تولیدکننده با استفاده از فن‌آوری‌های گوناگون مصرف این محصول را کاهش داده و با خرید کولر گازی کره‌ای در بلندمدت هزینه‌های‌‌تان کم‌تر می‌شود. این دستگاه صدای نسبتا کمی از خود تولید می‌کند و برای همین بدون مزاحمت می‌توانید به استراحت یا مطالعه مشغول شوید. سامسونگ تایمر 24 ساعته را در BETTER AR13HCSD نیز تدارک دیده تا کولر گازی در زمان‌های خاصی به‌طور اتوماتیک روشن شود و خانه را خنک نماید. ریموت کنترل نیز از یاد نرفته تا از راه دور نیز قادر به تنظیم عملکرد دستگاه باشید. سیستم VD هم فراهم شده که کولر گازی سامسونگ با کمک آن هوای خانه را تصفیه می‌نماید. ناگفته نماند ظرفیت BETTER AR13HCSD تقریبا 12000BTU/hr است و به این ترتیب گزینه‌ای مناسب برای فضاهای کوچک به‌شمار می‌آید.

قیمت: 6 میلیون و 700 هزار تومان

2 در مورد “با ارزان‌ترین کولرهای گازی بازار آشنا شوید”

  1. با سلام وع رض خسته نباشید، خواستم بگم این قسم از معرفی محصول چیز زیادی دستگیر خریدار نمیکنه، اولا که جملات تکراری مثل قبض برق تو همه محصولات به ترتیب تکرا شده در صورتی که نیازی نبود و اگرم برا کسانی که شاید اطلاع کافی نداشته باشند بوده باشه، تو همون اولین محصول کافی بود گفتنش به اینصورت که وقتی محصول کم مصرفه یا رده انرژی A به بالا رو داره مصرف برق یا به قول خودتون قبض برق جای نگرانی نخواهد داشت و خب به این ترتیب عدم تکرار باعث میشد از فضای اضافی حاصل اومده جهت بیان مشخصات و معرفی کاملتر از قبیل کشور مبدا برند، و کشور سازنده، گارانتی کننده با مدت زمان گارانتی ، درصد رضایت خرید مصرف کنندگان و خیلی موارد دیگه اشاره کرد تا بهتر بشه بینشون مقایسه انجام بدیم، و مورد دیگه اینکه بی جهت و همراه با کمی چاشنی مبالغه از تمامی محصولات پیشنهادی تعریف و تمجید اونم به طور ناشیانه صورت گرفته بود و اصلا خبری از قسمت مزایا و معایب که از مختصات اصلی این قسم از معرفی کالاها و مشاوره های خرید هستش هم نبود، میشه موارد دیگه ای رو هم گفت در مورد این مقاله ولی باقیشو بعهده نویسنده و دست اندرکاران تحریریه سایت خوب آی تی رسان میگذارم و به همین چند مورد بسنده میکنم، اینم بگم مطالبی رو که البته با عرض عذرخواهی از محضر اساتید بعنوان انتقاد مطرح کردم فقط در مورد این صفحه و موضوع کولر گازی ها نبود و مقالات اخیر در مورد گوشی موبایل و ظرفشویی رو هم که مطالعه کردم و ظاهراً نویسنده همه شون یک نفر هست، هم شامل عرایض بنده میشدن و تا حد زیادی خالی از مطلب به نظرم اومدند، امیدوارم نظرم رو منتشر کنید و اگرم نمیکنید لااقل به کار ببندید تا باعث بشه ازین پس مطالب، مشاوره ها و موضوعات تخصصی که در سایت منتشر میشه پر مغز تر و قابل اتکا تر از قبل بشه، موفق باشید، یا حق.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH