موتو Z4

موتو Z4 در گیک‌بنچ رویت شد

دیروز ویدیویی منتشر شد که در آن شخصی به یک دستگاه موتو Z4 قبل از معرفی رسمی هندست دست یافته بود. حالا امتیاز گیک‌بنچ اسمارت‌فون جدید موتورولا منتشر شده است. با توجه به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 675 در این گوشی، امتیاز آن با دیگر اسمارت‌فون‌هایی مانند ردمی نوت 7 پرو و سامسونگ گلکسی A70 که از پردازنده مشابه استفاده می‌کنند، تفاوت چندانی ندارد.

موتو Z4

همانطور که مشاهده می‌کنید موتو Z4 با چهار گیگابایت رم در بخش تک هسته‌ای موفق به ثبت امتیاز 2346 شده و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 6248 را به دست آورده است. همانطور که پیش‌تر آمده بود، از اندروید پای در این هندست استفاده شده است. باتری موجود در این اسمارت‌فون هم 3600 میلی‌آمپری بوده و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

خانواده گوشی‌‌های موتو Z4 شامل موتو Z4 فورس نیز می‌شود که دارای پردازنده اسنپدراگون 855، هشت گیگابایت رم و دوربین سه گانه خواهد بود و به نوعی پرچم‌دار این سری از محصولات شناخته می‌شود. با توجه به اخبار و شایعات قیمت پایه در نظر گرفته شده برای Z4 حدود 499 دلار است. با توجه به اشتباه آمازون در فروش یک دستگاه از این محصول، به احتمال فراوان زمان چندانی برای رونمایی رسمی از این محصول باقی نمانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH