آپدیت جدید واتس‌اپ

آپدیت جدید واتس‌اپ اجرای پیام‌های صوتی را متحول می‌کند

واتس‌اپ در حال امتحان قابلیت‌های جدید برای آپدیت آینده خود است و اگر شما از نسخه بتا این پیام‌رسان استفاده کنید، اکنون به این ویژگی‌ها دسترسی خواهید داشت.

واتس‌اپ در آخرین به روزرسانی قابلیت‌های جدیدی را اضافه کرده است که از ماه نوامبر برای کاربران نسخه بتا در دسترس بوده که یکی از آن‌ها ویژگی پیام‌های صوتی متوالی است.

هنگامی که یکی از مخاطبین شما برای‌تان چند پیام صوتی ارسال می‌کند، قابلیت مذکور باعث می‌شود که این پیام‌ها به صورت خودکار و به ترتیب اجرا شوند و دیگر نیاز به پخش تک تک آن‌ها ندارید.

به محض این‌که یک صوت به انتها می‌رسد، بوق کوتاهی پخش شده و واتس‌اپ پیام صوتی بعدی را خودکار پخش می‌کند و دیگر نیاز به پلی کردن هر صوت به صورت دستی نیست.

یکی دیگر از بهبودهای جزئی گزارش شده توسط اندروید پلیس در آپدیت جدید واتس‌اپ، نمایش نام زیر پیام‌های صوتی است که پیش از این شاهد چنین چیزی نبودیم. هر دو قابلیت ذکر شده مخصوص به نسخه اندرویدی واتس‌اپ است.

واتس‌اپ محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیاست که بیش از یک میلیارد نصب فعال در گوگل پلی دارد و جزو یکی از امن‌ترین پیام‌رسان‌ها به حساب می‌آید گرچه اخیرا گزارشی منتشر شد که از طریق یک باگ امنیتی، جاسوسی گسترده‌ای از کاربران آن صورت گرفته بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH