فروش گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ در هندوستان از مرز 2 میلیون دستگاه فراتر رفت

اوایل ماه جاری سامسونگ با سربلندی اعلام کرد که با گذشت تنها 70 روز از زمان عرضه گوشی‌های گلکسی A در هندوستان، تعداد هندست‌های فروخته شده از این سری به 5 میلیون دستگاه رسیده است. امروز نیز ظاهرا وقت آن رسیده تا کمپانی به رکورد بزرگ دیگری اشاره نماید. این‌بار آمار جدید به هندست‌های سری گلکسی M با اسامی گلکسی M10، گلکسی M20 و M30 مربوط می‌شود؛ گوشی‌هایی که اختصاصا و به‌صورت آنلاین در شبه‌قاره هند به فروش می‌رسند.

ظاهرا این هندست‌ها فروش بسیار مناسبی را تجربه می‌کنند و پیش‌تر سامسونگ موفق شده بیش از 2 میلیون دستگاه از آن‌ها را به فروش برساند. به گفته آسیم وارسی؛ معاون ارشد واحد کسب‌وکار موبایلی سامسونگ در هندوستان، سری گلکسی M به رشد 2 برابری سهم کمپانی در زمینه فروش آنلاین هندست‌ها در این کشور طی سال جاری کمک خواهد کرد. همچنین وی افزود که شرکت کره‌ای به‌دنبال حفظ سهم 25 درصدی صنعت هندست در فضای آنلاین است.

طرح مفهومی اسمارت‌فون‌های گلکسی M20، M10 و M30 از ابتدا در کشور هندوستان پایه‌گذاری شد. این هندست‌ها برای جوانان هزاره فعلی و مصرف‌کنندگان دارای ژن Z طراحی شدند. گوشی گلکسی M40 در آینده‌ای نزدیک به این مجموعه اضافه خواهد شد؛ هندستی که پیشرفته‌ترین عضو خانواده گلکسی M تا به امروز بوده و برای نخستین بار از یک نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد برد. این مدل در روز 11 ژوئن و با قیمت‌گذاری تقریبی 20 هزار روپیه روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH