Lep's World 2

بررسی بازی Lep’s World 2؛ پرش، حمله و دویدن!

بی‌تردید بازی‌ها یکی از جذاب‌ترین محتواها محسوب می‌شوند که طرفداران زیادی دارند. Lep’s World 2 نیز جز همین خانواده بزرگ است و با کمک آن می‌توانید اوقات فراغت‌تان را پر کنید. در حقیقت بازی‌ها برای سرگرم شدن کاربران طراحی شده‌اند تا در وقت‌های آزاد حوصله‌تان سر نرود. به‌لطف آن‌ها می‌توانید خودتان را به چالش بکشید، هیجان، استرس و شاید ترس را تجربه کنید و پا به دنیایی خیالی و جذاب بگذارید. در این نوبت قصد داریم تا به بررسی Lep’s World 2 بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


Lep's World 2

در بازی‌ها داستان اهمیت زیادی دارد و یکی از دلایل نصب گیم‌ها شمرده می‌شود. توسعه‌دهنده Lep’s World 2 این موضوع را درک کرده و داستانی جذاب برای بازی خود تدارک دیده. تصور کنید که در کمال آرامش در دهکده‌تان زندگی می‌کنید و ناگهان ابر سیاهی بالای دهکده پدیدار می‌شود و جادوگری جلوی شما ظاهر می‌گردد. او تمام آشنایان و دوستان‌تان را می‌رباید و تنها شما از دست جادوگر در امان می‌مانید. در این‌جا نباید زانوی غم در بغل بگیرید، بلکه بایستی خودتان را برای یک ماجراجویی طولانی و دشوار آماده کنید. در Lep’s World 2 مراحل بسیاری پیش‌روی‌تان قرار گرفته که به پایان رساندن آن‌ها کار راحتی نیست. در مسیر انواع هیولاها و موجودات عجیب وجود دارند و راه شما را سد خواهند کرد. البته شخصیت بازی نیز سلاحی برای مقابله با مزدوران جادوگر دارد. این امکان به شما داده شده تا با پریدن بر روی موجودات آن‌ها را از بین ببرید.

Lep's World 2

در واقع Lep’s World 2 شباهت زیادی با بازی محبوب و نوستالژیک ماریو دارد و می‌تواند هواداران این گیم را به‌سمت خود جلب نماید. همچنین با بلوط و میوه‌های دهکده‌تان نیز قادرید به موجودات حمله کنید و آن‌ها را از بین ببرید. البته باید در بهترین زمان و مکان ممکن آن‌ها را پرتاب کنید. همین موارد موجب افزایش جذابیت و هیجان Lep’s World 2 شده است. برای این‌که از بازی خسته نشوید و تا مدت‌ها به تجربه گیم مذکور بپردازید، توسعه‌دهنده چیزی در حدود 60 مرحله را پیش‌روی‌تان گذاشته که مملو از چالش‌ها و هیولاهای ترسناک و قدرت‌مند است. اما مسئله تنها از بین بردن موجودات سر را‌ه‌تان نیست. باید به جمع‌آوری سکه‌ها نیز بپردازید. این سکه‌های طلایی در سنگ‌ها، در آسمان و بر روی سکوها قرار گرفته‌اند و منتظر شما هستند! با انجام این کار می‌توانید اقلام بازی را خریداری کنید که کمک زیادی به شما خواهند کرد. به‌عنوان مثال با خرید کلاه‌خودی قادرید از خود در برابر حملات مختلف محافظت کنید. در Lep’s World 2 باید بپرید، حمله کنید و به عقب یا جلو بروید. این تمام کاری‌ست که باید انجام دهید و بعضی از مواقع همین اعمال ساده به کار بسیار دشواری تبدیل خواهند شد. خوش‌بختانه توسعه‌دهنده چالش‌های زیادی را برای‌تان در نظر گرفته که بعضا چندین روز فکر و ذهن شما را درگیر می‌کنند. با این حال، شاید فضای نوستالژیک Lep’s World 2 برای تمامی افراد مناسب نباشد. در نتیجه اگر واقعا جزء دوستداران بازی‌هایی مثل ماریو هستید، اقدام به نصب Lep’s World 2 نمایید. ناگفته نماند کاراکترهای بسیاری طراحی شده‌اند تا براساس سلیقه‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اما گفتنی‌ست در همان ابتدا نمی‌توانید به این شخصیت‌ها دسترسی داشته باشید. برای آنلاک کردن آن‌ها باید الماس‌هایی را کسب کنید که درون محیط بازی وجود دارند.

Lep's World 2

همان‌طور که داستان در بازی‌ها اهمیت فراوانی دارد، گرافیک نیز مهم است. اما توسعه‌دهنده Lep’s World 2 به این مسئله توجه ویژه‌ای نکرده و بعضا شاهد المان‌ها و عناصر نه‌چندان زیبا در بازی هستیم. کنترلرهای گیم یکی از همین بخش‌ها به‌حساب می‌آیند. طراحی این دکمه‌ها اصلا قابل‌قبول نیست و بهتر بود به‌سبکی نوستالژیک طراحی می‌شدند. در چنین بازی‌هایی انتظار داریم تا تمامی المان‌ها شامل جزئیات جذابی باشند. اما در Lep’s World 2 خبری از این موضوع نیست و جزئیات و رنگ‌های چشم‌نواز تنها به بک‌گراند گیم خلاصه شده‌اند. البته نباید نیمه پر لیوان را نادیده بگیریم. شخصیت‌ها به‌صورت زیبا و چشم‌گیری طراحی شده‌اند و به‌خوبی با آن‌ها می‌توانید ارتباط برقرار کنید.

بی‌شک یکی از ویژگی‌های مهم Lep’s World 2، صداگذاری آن است. توسعه‌دهنده از موزیک‌های جالبی در بازی خود بهره برده که متناسب با فضای بازی است. این موسیقی‌ها نوستالژیک و گوش‌نواز هستند و تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. افکت‌های صوتی نیز فراموش نشده و برای مثال در هنگام کشتن موجودات صدایی شبیه ترکیدن به‌گوش می‌رسد که شما را مجاب به ادامه بازی و کشتن تعداد بیش‌تری از هیولاها می‌کند.

نقاط قوت:

  • فضای نوستالژیک
  • داستان قوی
  • صداگذاری عالی
  • چالش‌ها متنوع و هیجان‌انگیز
  • شخصیت‌های بسیار
  • وجود طیف وسیعی از قابلیت‌ها مثل کلاه‌خود، پرچم و…

نقاط ضعف:

  •  طراحی بد برخی المان‌ها

5 در مورد “بررسی بازی Lep’s World 2؛ پرش، حمله و دویدن!”

  1. تو مراحل آخرش پرش ها سخته موانع نمیزارن خوب بپره وسقوط می‌کنه من تمام ورژن ها یک دو سه چهار رو نصب کردم اما تو سه قسمت 11واقعا یک هفته گیر یه پرش بودم ک پاکش کردم

    3
    6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH