آپدیت اندروید 9 برای گلکسی j7 پرو

عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی j7 پرو

سامسونگ به دنبال پشتیبانی قابل قبول از گوشی‌های قدیمی خود است تا کاربرانش را راضی نگه دارد از همین روی شاهد عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی j7 پرو هستیم، گوشی که در تابستان 2017 به بازار آمد.

کاربران روسی Galaxy J7 pro گزارش کرده‌اند که به‌روزرسانی جدیدی با نام J730FMXXU5CSEE دریافت کرده‌اند که علاوه بر بسته امنیتی ماه مه، شاهد به روز شدن UI هستند.

با توجه به پیشینه قبلی سامسونگ در عرضه به‌روزرسانی برای گوشی‌های قدیمی پرچمدار، عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی j7 پرو خبر خوشحال کننده‌ای بود.

تمام ویژگی‌های استاندارد One UI مانند تم تاریک، سیستم ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی و بهبود طول عمر باتری را در این آپدیت شاهد هستیم.

با توجه به شباهت گلکسی j7 پرو و گلکسی j7 مدل 2017، می‌توان انتظار داشت که شاهد عرضه آپدیت اندروید 9 برای این گوشی نیز باشیم.

توجه داشته باشید آپدیت جدید فعلا برای کاربران روسی عرضه شده و تا چند روز آینده برای تمامی کاربران این گوشی در سراسر جهان عرضه خواهد شد. اگر گوشی شما به صورت خودکار این به‌روز رسانی را دریافت نکرد می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، درباره تلفن را انتخاب کرده و با زدن روی گزینه system update، این آپدیت را دریافت و دانلود کنید.

گلکسی j7  پرو ابتدا با اندروید 7 به بازار عرضه شد و سال گذشته به‌روزرسانی اندروید 8.1 را دریافت کرد. احتمالا اندروید 9 آخرین آپدیت نرم‌افزاری این گوشی باشد مگر این که سامسونگ تصمیم جدیدی را در قبال گوشی‌های میان‌رده پرطرفدار خود بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH