Photo Editor

بررسی اپلیکیشن Photo Editor؛ به‌سادگی تصاویر را ادیت کنید!

به‌جرات می‌توان گفت هر روز اپلیکیشن‌های بسیاری به بازارهای اندرویدی عرضه می‌شوند. Photo Editor نیز یکی از همین ده‌ها یا شاید صدها اپ به‌حساب می‌آید. در واقع برنامه‌ها برای راحت‌تر کردن زندگی توسعه داده می‌شوند و با کمک آن‌ها می‌‌توانیم طیف گسترده‌ای از کارها را ساده‌تر و سریع‌تر به پایان برسانیم. اما همین تعداد زیاد اپلیکیشن‌ها باعث سردرگمی کاربران شده و انتخاب را دشوارتر کرده. به این ترتیب باید به بررسی اپ‌ها بپردازیم تا با قابلیت‌ها و نقاط قوت و ضعف هر یک از آن‌ها آشنا شویم. در این نوبت قصد داریم Photo Editor را بیش‌تر بشناسیم. پس با ما همراه باشید.


Photo Editor

اپلیکیشن‌های بی‌شماری در حوزه ادیت تصویر به مارکت‌های مختلف اندرویدی معرفی شده‌اند و Photo Editor نیز جزء همین خانواده بزرگ شمرده می‌شود. این برنامه توسط شرکت پرآوازه سامسونگ توسعه داده شده و تاحالا بیش‌تر از 16 میلیون بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز بالایی را از کاربران دریافت نموده. اما دلیل این حجم از محبوبیت Photo Editor چیست؟ پیش از هر چیزی، رابط کاربری ساده این اپ نظر شما را جلب می‌کند و کار با آن را راحت‌تر نموده. در حقیقت هر کسی می‌تواند با این برنامه به ادیت تصویر بپردازد. اما ظاهر Photo Editor خالی از اشکال نیست. توسعه‌دهنده کوچک‌ترین قدمی برای مدرن و زیباتر کردن المان‌هایی مثل دکمه‌ها و سوئیچ‌ها برنداشته و اکثر اجزا با دیزاین متریال یا فلت همخوانی ندارند و زبان طراحی آن‌ها به چند سال قبل باز می‌گردند. پس اگر به‌دنبال یک اپلیکیشن مدرن و جذاب هستید، نگاهی به دیگر رقبای Photo Editor بیندازید. یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی این برنامه، دکمه دوربین است. این المان در گوشه سمت راست صفحه اصلی نرم‌افزار قرار گرفته و به‌لطف آن‌ در هر زمانی می‌توانید به عکس‌برداری مشغول شوید و سپس به ویرایش آن بپردازید. از این رو در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌کنید و کارها سریع‌تر انجام می‌گیرند.

Photo Editor

برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های ادیت تصویر، در Photo Editor لزومی ندارد که دکمه گالری را لمس کنید تا قادر به دیدن تصاویر ذخیره شده در موبایل‌تان باشید. عکس‌ها به‌صورت یک اسلایدر در صفحه اصلی حضور دارند. برای ویرایش تصاویر نیز گزینه‌های متعددی در اختیارتان قرار گرفته تا عکس‌هایی جذاب و چشم‌گیر داشته باشید. یکی از قابلیت‌های کارآمد Photo Editor، گزینه تغییر سایز تصاویر است. با کمک این دکمه قادرید در سریع‌ترین زمان ممکن عکس مورد نظر خود را برای انتشار در اینستاگرام ادیت کنید یا نسبت تصویر آن را تغییر بدهید. از طرفی می‌توانید سایز عکس را مثلا 25 درصد کاهش دهید. می‌خواهید قسمتی از عکس را برش دهید؟ در نتیجه حتما به فکر نصب Photo Editor باشید. اپلیکیشن سامسونگ این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از دکمه Lasso بخش مورد نظرتان را برش دهید و به‌عنوان مثال تنها صورت افراد را ذخیره کنید. فیلترها را فراموش نکنیم. برای این‌که عکس‌های‌تان رمانتیک یا قدیمی به‌نظر برسند، می‌توانید از فیلترهای Photo Editor بهره ببرید که نسبت به دیگر اپ‌ها عملکرد بهتری دارند. همچنین قادرید میزان اثرگذاری هر یک از فیلترها را تغییر بدهید و تصاویری خیره‌کننده بسازید. اما قابلیت‌های Photo Editor به این‌جا ختم نمی‌شوند.

Photo Editor

بخشی به‌نام افکت در Photo Editor تدارک دیده شده که شامل طیف وسیعی از گزینه‌های جذاب است که عکس‌های‌تان را زیباتر از قبل (و خاص‌‌ و یونیک) می‌کند. برای مثال سامسونگ افکتی به‌نام Pop art توسعه داده تا تصویر مورد نظر در چهار شکل مختلف ظاهر شود و چشم‌گیرتر گردد. پس اگر می‌خواهید تغییرات زیادی بر روی تصاویر اعمال کنید و به‌دنبال یک اپلیکشن تمام‌عیار در این زمینه هستید، Photo Editor را مدنظر داشته باشید. جدای از این‌ها، عملکرد سریع اپلیکیشن یکی از دلایل نصب آن محسوب می‌شود. تمامی پروسه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد و حتی با کوچک‌ترین لگی مواجه نخواهید شد. قابلیت افزودن حاشیه و استیکر نیز فراهم آمده تا مثلا عکس مورد نظرتان را درون قابی طلایی قرار دهید یا استیکر خنده به آن اضافه کنید. خوش‌بختانه Photo Editor این اجازه را به شما می‌دهد تا روی تصاویر نقاشی کنید یا با دست‌خط خود چیز روی آن بنویسید. گفتنی‌ست گزینه کلاژ هم به‌چشم می‌خورد تا چندین عکس‌ را به یک تصویر واحد تبدیل کنید و خاطرات‌تان را حفظ نمایید. به‌طور کلی Photo Editor یکی از بهترین اپ‌ها در حوزه ادیت تصویر به‌شمار می‌آید که دریایی از امکانات است.

نقاط قوت:

  • رابط کاربری ساده
  • عملکرد سریع
  • فیلترهای متعدد
  • ابزارهای مختلف برای افزودن حاشیه یا استیکر به تصاویر
  • قابلیت تغییر سایز
  • حضور بخش افکت

نقاط ضعف:

  • ظاهر قدیمی و تهی از هر گونه المان‌های مدرن!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH