گلکسی نوت 10 پرو

پس از گلکسی نوت 10 رندرهایی از سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو منتشر شد

در روز گذشته، رندرهایی از سامسونگ گلکسی نوت 10 منتشر شد و طراحی این گوشی را به نمایش گذاشت. امروز هم رندرهایی از نسخه پرو این تلفن در اختیار ما قرار گرفته است. تصاویر رندرهای نوت 10 و نوت 10 پرو از منبع معتبری با نام OnLeaks منتشر شده که معمولا قابل اعتماد است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت 10 پرو از نظر طراحی شباهت زیادی به نسخه معمولی خود دارد. اما تفاوت‌هایی در بین این دو هندست هوشمند وجود دارد؛ نسخه معمولی نوت 10 دارای یک دوربین اصلی سه‌گانه است، در حالی که نسخه پرو این تلفن از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد. چهارمین لنز دستگاه از نوع لنز‌های سه‌بعدی ToF بوده و دقیقا از همان زبان طراحی در Galaxy S10 5G استفاده کرده است.

دومین تفاوت در اندازه پنل نمایشگر رویت می‌شود. نسخه پایه این تلفن از یک نمایشگر 6.3 اینچی استفاده می‌کند و نسخه پرو دارای پنل بزرگتری با اندازه 6.75 اینچ است. احتمال می‌رود که رزولوشن تصویر این دو گوشی هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند، اما در قسمت ظرفیت باتری شاهد تفاوت‌هایی خواهیم بود.

سایر بخش‌های این دو تلفن هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. هردو آن‌ها از یک نمایشگر پانچ هول همراه با دکمه‌های پاور و ولوم در سمت چپ آن استفاده می‌کنند. پورت USB-C هم در بخش پایین دستگاه تعبیه شده و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در آن‌ها وجود ندارد.

هم‌چنین، اسکنر اثر‌انگشت هم در داخل پنل نمایشگر قرار گرفته است. انتظار می‌رود که سامسونگ، سری گلکسی نوت 10 را در ماه اوت معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH