iOS 13

iOS 13 راه‌حل آسان‌تری برای حذف اپلیکیشن‌ها ارایه می‌دهد

آیا به دنبال حذف اپلیکیشنی از روی دستگاه iOS خود هستید؟ راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. آسان‌ترین آنها نگه داشتن انگشت بر روی آیکون نرم‌افزار مورد نظر و انتخاب گزینه X برای حذف آن است. ظاهرا اپل به این نتیجه رسیده است که حتی این روش نیز ایده‌آل نیست و در iOS 13 روش جدیدتری برای این موضوع ارایه می‌کند.

افت عملکرد گوشی‌های آیفون اپل

بر اساس اطلاعات افرادی که با نسخه بتای سیستم عامل iOS 13 کار کرده‌اند، اپل امکان حذف اپلیکیشن‌ها از طریق لیست آپدیت را فراهم کرده است. لیست آپدیت بخشی از اپ استور است که نرم‌افزارهای نصب شده بر روی هندست را جهت به‌روزرسانی نمایش می‌دهد. حالا با تغییر به وجود آمده کاربر نه تنها می‌تواند نرم‌افزارهای خود را آپدیت کند، بلکه می‌تواند با سوایپ به سمت چپ هر اپلیکیشنی را حذف کند. ظاهرا پس از انجام این کار پیامی در صفحه نمایش ظاهر می‌شود که درخواست تایید حذف می‌کند.

شاید نتوان این تغییر را بزرگ و هیجان‌انگیز توصیف کرد، اما در هر صورت به لیست بلند بالای تغییرات iOS 13 باید روشی جدید جهت حذف اپلیکیشن‌ها را نیز اضافه کرد. انتظار می‌رود آخرین نسخه از سیستم عامل اختصاصی اپل همراه با آی‌فون‌های 2019 اواخر سال میلادی جاری رونمایی و عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH