گلکسی تب S5

به زودی نسخه جدید و قدرتمندی از گلکسی تب S5 سامسونگ عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد گلکسی نوت 10 تنها محصول بالارده سامسونگ برای معرفی در ماه آگوست نباشد. تبلت قدرتمندی در گیک‌بنچ از طرف شرکت کره‌ای رویت شده است که از مشخصات آن می‌توان حدس زد نسخه جدیدی از گلکسی تب S5 سامسونگ خواهد بود.

برخلاف گلکسی تب S5e، که در حال حاضر آخرین عضو از این خانواده محسوب می‌شود که با پردازنده اسنپدراگون 675 یک تبلت میان‌رده در بازار است، تبلت جدید دارای پردازنده اسنپدراگون 855 خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده در گیک‌بنچ این مدل 6 گیگابایت نیز رم خواهد داشت که برابر با همان مقداری است که گلکسی تب S5e دارد. از آنجایی که گیک‌بنچ اطلاعاتی در خصوص صفحه نمایش منتشر نمی‌کند، این بخش از ویژگی‌های گلکسی تب S5 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با این وجود اگر شرکت بخواهد تغییری اساسی در گلکسی تب S5e به وجود بیاورد و آن را قدرتمندتر کند، باید منتظر صفحه نمایش سوپر امولد 10.5 اینچی، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و حداقل یک باتری 7000 میلی‌آمپری باشیم. بر اساس شایعات گلکسی نوت 10 در آگوست رونمایی و عرضه خواهد شد و با این وجود نمی‌توان متقاعد شد که سامسونگ دستگاه بالارده دیگری در دست تولید داشته باشد. در هر صورت حتی اگر نسخه جدید گلکسی تب S5 با آخرین مدل از نوت نیز عرضه نشود، احتمالا می‌توانیم در اوایل سپتامبر و در نمایشگاه IFA شاهد رونمایی از این دستگاه باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH