کیس‌های سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 و نوت 10 پرو، الگوی طراحی این اسمارت‌فون‌ها را تایید کردند

اوایل ماه جاری، تصاویر CAD اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 و نوت 10 پرو منتشر شد و پیرامون شکل ظاهری این هندست‌ها، ایده بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار داد. اما امروز تصاویری از کیس‌های رسمی شرکت الیکسار برای این اسمارت‌فون‌ها منتشر شده و در فهرست وب‌سایت یک خرده‌فروشی بریتانیایی قرار گرفته است. این تصاویر برخی مشخصه‌های طراحی هندست‌های مذکور را موردتایید قرار می‌دهند.

هر 2 گوشی نوت 10 و نوت 10 پرو به‌همراه دوربین‌های پشتی با چیدمان عمودی در گوشه بالایی سمت چپ پنل پشتی خود عرضه خواهند شد. گلکسی‌ نوت 10 از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد؛ در حالی‌که نوت 10 پرو به‌همراه یک حسگر اضافی روانه بازار می‌شود.

تصاویر سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 (سمت چپ) و گلکسی‌ نوت 10 پرو (سمت راست)

بعلاوه کیس‌های مذکور، وجود کلید پاور و دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا در سمت چپ بدنه هندست‌ها و عدم حضور دکمه اختصاصی بیکسبی را موردتایید قرار می‌دهند. شرکت سامسونگ پیش‌تر در سال 2017 و با معرفی اسمارت‌فون گلکسی S8 از دکمه اختصاصی بیکسبی رونمایی کرد.

شایعات قبلی نشان دادند که سامسونگ در سری گلکسی‌ نوت 10 از به‌کارگیری جک صوتی هدفون صرف‌نظر خواهد کرد؛ اما ظاهرا برخی کیس‌ها در قسمت تحتانی و سمت چپ درگاه USB-C دارای یک برش کوچک هستند. درگاه قلم S Pen به‌طور معمول در گوشه دستگاه قرار دارد. با این‌حال این برش می‌تواند متعلق به یک میکروفون یا اسپیکر نیز باشد؛ بنابراین نسبت به وجود جک هدفون نبایستی چندان امیدوار بود.

تصاویر سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 (سمت چپ) و گلکسی‌ نوت 10 پرو (سمت راست)

2 روز پیش، گزارشی مبنی بر عرضه سری گلکسی‌ نوت 10 با فناوری نمایشگر مولد صدا منتشر شد. این مشخصه دستگاه را از وجود قطعه گوشی بی‌نیاز خواهد کرد. محافظ نمایشگر گلکسی‌ نوت 10 که توسط شرکت الیکسار تولید شده نیز فاقد برش قسمت گوشی است و این موضوع، صحت گزارش مذکور را تایید می‌کند.

همچنین محافظ نمایشگر دارای حفره‌ای در قسمت مرکزی است که شایعات پیشین در خصوص عرضه سری گلکسی‌ نوت 10 با نمایشگر حفره‌دار و وجود برش در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر را موردتایید قرار می‌دهد.

گفته شده که هندست‌های سری گلکسی‌ نوت 10 در روز 7 آگوست رسما معرفی می‌شوند. اما تا آن زمان احتمالا اخبار بسیار بیش‌تری در خصوص پرچم‌داران سال 2019 سامسونگ منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH