بازی مار گوگل مپس

بازی خاطره انگیز مار نوکیا به Google Maps آمد

بازی کلاسیک و خاطره انگیز مار (snake) در سال 1997 به گوشی‌های نوکیا آمد اما در سال 2007 بود که محبوبیت گسترده‌ای در بین کاربران گوشی‌های نوکیا پیدا کرد و اکنون با ساختاری جدید در دسترس کاربران Google Maps قرار گرفته است.

تمامی کاربران iOS و اندروید گوگل مپس قادرند نسخه جدید بازی مار را روی این اپلیکیشن تجربه کنند. در این بازی خبری از مار نیست بلکه شما با انتخاب یکی از شهرهای قاهره، لندن، سانفرانسیسکو، سائوپائولو، سیدنی و توکیو باید یک وسیله حمل و نقل عمومی را کنترل کرده و مسافران را در نقشه شهرهای مذکور سوار کنید تا امتیاز بگیرید. بسته به شهری که برای انجام بازی انتخاب می‌شود وسیله متفاوتی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد مثلا شما در لندن یک اتوبوس دو طبقه را کنترل می‌کنید اما در توکیو شاهد قطار خواهید بود که با جمع‌آوری مسافران، قطار بزرگ شده و کنترل آن سخت‌تر می‌شود.

نکته جالب قرار دادن نقاط گردشگری مهم این شهرها در بازی است، مثلا با انتخاب پاریس می‌توانید از برج ایفل بازدید کنید یا در لندن شاهد برج ساعت بیگ بن باشید.

برای انجام این بازی پس از باز کردن Google Maps روی منو در سمت چپ بالای صفحه کلیک و سپس Play Snake را انتخاب کنید. توجه داشته باشید این بازی به مناسبت «دروغ اول آوریل» بوده و تنها یک هفته در دسترس کاربران خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH