لانچر مایکروسافت

لانچر مایکروسافت با ویژگی‌های متعدد بروزرسانی می‌شود

باتوجه به ویژ‌گی‌ها و بهبودهای جدید که توسعه دهندگان لانچر مایکروسافت به طور مرتب در این اپلیکیشن ارایه می‌دهند، لانچر اندرویدی مایکروسافت روز به روز بهتر می‌شود. در بروزرسانی‌هایی که به زودی ارایه می‌شوند انتظار می‌رود باتوجه به گزینه‌ها و قابلیت‌های جدید و مهمی که به این لانچر افزوده می‌شوند، تجربه کاربری تا حد محسوسی افزایش یابد.

در حال حاضر این بهبودها و قابلیت‌های جدید در نسخه‌های بتا در حال تست بوده و اگر شما نیز نسخه بتا از لانچر Microsoft Launcher را بر روی گوشی خود نصب کرده‌ باشید احتمالا تغییرات متعددی را مشاهده نموده‌اید. مایکروسافت در نسخه جدید لانچر اندرویدی خود گام بلندی برای ارتقا هر چه بیشتر سطح کیفی و عملکردی این اپلیکیشن برداشته است.

برای مثال در نسخه جدید لانچر مایکروسافت، علایم مربوط به نوتیفیکیشن‌هایی که اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و تماس به کاربر نشان می‌دهند، دوباره طراحی شده‌اند. این در حالیست که به منظور استفاده از این علایم جدید حتی نیازی به تعیین کردن این لانچر به عنوان رابط کاربری پیش‌فرض گوشی نبوده و در هر حالتی می‌توانید از طراحی بروز شده مایکروسافت بهره ببرید. توجه داشته باشید که اگر از نظر کمی به دنبال اعلان‌های دقیقی هستید باید Microsoft Launcher را به عنوان رابط کاربری پیش‌فرض گوشی هوشمند اندرویدی انتخاب نمایید.

ظاهرا مایکروسافت در نسخه جدید لانچر خود تصمیم به بازگشت داک مخفی گرفته است. در نظر داشته باشید که اگر این داک را مخفی کنید شما همچنان به اپلیکیشن‌ها و ویجت‌هایی که بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید دسترسی خواهید داشت.

لانچر مایکروسافت

علاوه بر این، بروزرسانی جدید مایکروسافت آیکون‌های تطبیقی را به این لانچر می‌افزاید؛ این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا امکان انتخاب آیکون‌های مختلف برای اپلیکیشن‌های خود را داشته باشید و یا در صورت تمایل آیکونی با همان حس و حال آیکون پیش‌فرض را مورد استفاده قرار دهید. به غیر از این موارد، بهبودهای مختلف دیگری نیز در نسخه جدید لانچر مایکروسافت صورت گرفته که از جمله می‌توان به همگام‌سازی سریع‌تر کارت‌های وظیفه یا Task Card برای حساب‌های کاربری MSA، کاری و یا دانش‌آموزی اشاره نمود. همچنین روش‌های دسترسی به میانبرها، زمانی که صفحه نمایش قفل است بهبود یافته و تجربه بهتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

تمامی این تغییرات در جدیدترین نسخه بتا از Microsoft Launcher ارایه شده که با مراجعه به پلی استور گوگل می‌توانید آن را دریافت کنید. در صورتی که به دنبال نسخه بتا نیستید، کافیست چند هفته دیگر صبر کنید تا مایکروسافت نسخه نهایی و کاملا پایدار از Launcher اندرویدی خود را منتشر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH