سرفیس

مایکروسافت طرح لولای جدیدی را برای Surface Duo و Surface Neo به ثبت رساند

پیش‌تر در مهرماه (اکتبر) و طی رویداد مایکروسافت سرفیس، از فرم فاکتور بعدی این شرکت رونمایی شد. هر دوی Microsoft Surface Duo و Microsoft Surface Neo از نمایشگرهای دوگانه بهره می‌بردند. این دو دستگاه همچنین به لولاهای 360 درجه نیز مجهز هستند که می‌توان آن‌ها را به هر طرفی چرخاند. درخواست ثبت این مکانیسم لولای جدید، توسط سازمان دارایی‌های نامشهود جهانی (WIPO) منتشر شده است.

درخواست ثبت اختراعی که از جانب مایکروسافت به این سازمان تسلیم شده، «ADJUSTABLE CLOSURE MAGNET FOR HINGED DEVICE WITH ASSISTED OPEN» نام دارد. این اختراع، یک پیوند تکی را در مکانیسم لولا نشان می‌دهد؛ چیزی که در دستگاه‌های زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

لولا

Surface Duo یک گوشی هوشمند بوده که توسط مایکروسافت معرفی شده و از نمایشگر دوگانه و لولای 360 درجه بهره برده و همچنین از قلم Surface Pen نیز پشتیبانی می‌کند. اگرچه که هر دو دستگاه Neo و Duo در فرم فاکتور شبیه هم هستند، اما Neo از دو نمایشگر 9 اینچی و ویندوز 10 ایکس استفاده کرده، درحالی‌که Duo از 2 صفحه‌نمایش 5.6 اینچی به همراه سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد.

انتظار می‌رود که Surface Duo (که کوچک‌تر بوده و در واقع یک گوشی هوشمند است) یکی از بهترین دوربین‌های جهان را داشته باشد. احتمالا Surface Neo و Duo در زمانی پیش از فصل تعطیلات 2020، روانه بازارها شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH