xiaomi-mi-cc9-first-ofic-renders

تصاویری از رندرهای اسمارتفون شیائومی CC9 منتشر شد + جزییات

شیائومی در هفته آینده از اسمارتفون جدید خود با نام Mi CC9 رونمایی خواهد کرد. برخی از مشخصات کلیدی این تلفن مانند دوربین سه‌گانه با کیفیت 48 مگاپیکسل و دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل در روزهای گذشته فاش شده‌اند. اما امروز، تصاویر جدیدی از این تلفن منتشر شد که نشان می‌دهد که مجموعه دوربین سه‌گانه CC9 در پشت بدنه سفید آن به‌صورت عمودی قرار گرفته است.

رنگ نشان‌داده شده در این تصاویر شبیه به رنگ سفید اسمارتفون‌های vivo iQOO، هواوی پی 30 پرو و گلکسی اس 10 سامسونگ است. در سایر تصاویر و در قسمت پایین دستگاه می‌توان پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و میکروفون با قابلیت حذف نویز را مشاهده کرد.

در قسمت بالای تلفن هم یک پورت مادون قرمز تعبیه شده است. در حاشیه سمت راست CC9 نیز دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و پاور رویت می‌شود.

شرکت شیائومی دعوتنامه‌هایی برای معرفی این اسمارتفون در 2 جولای برای خبرنگاران و افراد خاص ارسال کرده است. در این دعوتنامه زیبا می‌توان لوگوی شیائومی و برند میتو (Meitu) که CC9 زیرمجموعه آن است را مشاهده کرد. به‌نظر می‌رسد که شیائومی نسبت به سال‌های گذشته، ارزش زیادی برای شرکای تجاری خود قائل شده است. لازم به ذکر است که CC9، اولین اسمارتفون برند میتو خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH