انتشار تصاویر زنده از اسمارت‌فون شیائومی CC9 با نمایشگر تمام‌صفحه

با آغاز سال جاری، برند ردمی شیائومی به یک نماد فرعی مجزا تبدیل شد. این شرکت نه‌تنها به تولید گوشی می‌پردازد؛ بلکه اکنون محصولات دیگری شامل ماشین‌ لباسشویی و کامپیوتر را نیز به فهرست تولیدات خود افزوده است. از سوی دیگر شیائومی با گوشی‌های برند Mi خود شناخته شده است؛ اما به گفته لی جون؛ مدیرعامل کمپانی، اکنون این تولیدکننده نیز به 3 بخش مجزا تقسیم خواهد شد. محصولات دیجیتالی شیائومی، گوشی‌هایی از قبیل Mi 9 و Mi 9 SE را شامل می‌شود. کسب‌وکار پرچم‌داران سری میکس، هنر و عملکرد حرفه‌ای را با یکدیگر تلفیق می‌کنند و سری جدید CC نیز شامل گوشی‌هایی است که با همکاری شرکت Meitu تولید شده و مخاطبان نسل جوان در سراسر جهان را هدف قرار داده است.

طی 1 هفته گذشته اخباری پیرامون نخستین دستگاه‌های سری CC منتشر شده است. این محصولات شامل 2 گوشی هستند که یکی از آن‌ها CC9e نام دارد و از ناچ قطره‌ای شکل و دوربین‌های پشتی سه‌گانه بهره می‌گیرد؛ در حالی‌که هندست دیگر موسوم به CC9 فاقد ناچ یا نمایشگر حفره‌دار بوده و به منظور دستیابی به طراحی تمام‌صفحه و دوربین سه‌گانه جهنده، تقریبا کلیه حواشی اطراف نمایشگر گوشی حذف شده است. اکنون تصویر زنده گوشی زودتر از موعد انتظار به‌صورت آنلاین منتشر شده است.

حواشی فوقانی و جانبی گوشی اندازه بسیار باریکی دارند. حتی حاشیه تحتانی نمایشگر نیز در مقایسه با نمونه‌های پیش‌تر مشاهده شده در اکثر اسمارت‌فون‌های دیگر دارای اندازه باریک‌تری است. یقینا نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه گوشی بیش از 90 درصد خواهد بود.

اسمارت‌فون‌های ردمی K20 و ردمی K20 پرو از طراحی تمام‌صفحه مشابه و دوربین سلفی کشویی برخوردار هستند؛ اما علیرغم این موضوع اعلام شده که شیائومی CC9 دقیقا همانند هندست ایسوس ذن‌فون 6 مجهز به یک ماژول دوربین جهنده خواهد بود. بدین ترتیب دوربین‌های پشتی نقش دوربین‌های جلویی دستگاه را نیز ایفا می‌کنند. با این‌حال شیائومی CC9 در عوض 2 دوربین مجهز به 3 حسگر دوربین خواهد بود.

این منبع، تصویر پنل پشتی گوشی یا فهرست مشخصات آ‌ن‌را منتشر نکرده است. مشخصات پیش‌تر لو رفته در فضای وب نیز به طراحی تمام‌صفحه گوشی هیچ‌گونه اشاره‌ای نداشتند. در عوض این اطلاعات از به‌کارگیری ناچ قطره‌ای شکل، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی در پشت گوشی حکایت داشتند.

صرف‌نظر از این تصویر زنده و پوستر نمایش‌دهنده هندستی با برند Meitu و دوربین پشتی سه‌گانه، هیچ‌گونه اطلاعات جدید دیگری که موید وجود یک گوشی با دوربین جهنده باشد، در دست نیست. لذا تا زمان روشن شدن اطلاعات بیش‌تر بایستی به صحت اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH