اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی فولد 5G تائیدیه FCC را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی فولد دارای یک نسخه 5G است و این هندست اخیرا تائیدیه FCC را دریافت کرد. وب‌سایت My Smart Price بر اساس اطلاعات لو رفته گردآوری شده خود چنین ادعایی را مطرح نموده است. سند مربوط به این دستگاه در روز 25 آوریل ثبت شد و گواهی گزارش EMC گوشی نیز در روز 3 ژوئن مورد پذیرش قرار گرفت.

تست EMC (سازگاری الکترومغناطیسی) تضمین می‌کند که انرژی الکترومغناطیسی ساطع شده از دستگاه در محدوده مجاز بوده و موجب دریافت امواج مزاحم یا بروز تداخل با سایر دستگاه‌ها نخواهد شد.

نسخه 4G سامسونگ گلکسی فولد با بهره‌گیری از یک نانوسیم فیزیکی و یک eSIM از قابلیت سیم‌کارت دوگانه (dualSIM) پشتیبانی می‌کند؛ در حالی‌که نسخه 5G مجهز به یک درگاه سیم‌کارت منفرد است. همچنین مدل 4G مجهز به یک باتری 4380 میلی‌آمپرساعتی است؛ در حالی‌که نسخه 5G از باتری کوچک‌تر 4235 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. این 2 مدل صرف‌نظر از ظرفیت باتری و قابلیت‌های ارتباطی در سایر موارد، مشابه یکدیگر هستند.

به‌دنبال بررسی اولیه هندست‌های گلکسی فولد در ماه آوریل و از کار افتادن غیرمنتظره آن‌ها، سامسونگ به‌صورت داوطلبانه عرضه این گوشی را به تعویق انداخت. نمایشگر تاشوی دستگاه بسیار آسیب‌پذیر بود و سامسونگ به منظور اطمینان یافتن از طراحی مقاوم‌تر هندست پیش از عرضه عمومی آن تصمیم گرفت تا عرضه گلکسی فولد را به زمان دیگری موکول نماید.

این تاخیر به‌زودی خاتمه خواهد یافت؛ چرا که معاون ارشد سامسونگ دیسپلی طی هفته گذشته این خبر را اعلام کرد. اگرچه مشکلات گلکسی فولد ظاهرا برظرف شده و این هندست آماده عرضه به بازار است؛ اما هنوز به هیچ تاریخ یا چارچوب زمانی مشخصی برای عرضه آن اشاره نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH