اپل موزیک

کاربران ماهیانه اپل موزیک به شصت میلیون نفر رسیدند

اپل موزیک و اسپاتیفای رقابت سنگینی برای سلطه بر دنیای موسیقی دارند. هر دو سرویس موسیقی مشترکانی را از سرتاسر جهان جذب کرده‌اند. تا به اینجای کار اسپاتیفای با ثبت 100 میلیون مشترک بالاتر از اپل موزیک قرار دارد. چندی پیش اپل اعلام کرد سرویس موسیقی شرکت تا دسامبر سال 2018 حدود 56 میلیون نفر مشترک داشته است. شش ماه از این تاریخ گذشته و حالا نشریات فرانسوی به نقل از Eddy Cue، معاون رییس سرویس‌های شرکت، خبر داده‌اند که تعداد کاربران سرویس موسیقی کوپرتینویی‌ها از مرز 60 میلیون نفر گذشته است.

از آنجایی که اپل در این آمار تعداد افرادی را که رایگان از این سرویس استفاده می‌کنند نیز محاسبه کرده است، از کلمه کاربر استفاده کرده‌ایم. البته طبق آمار قبلی شرکت مطمئنا 56 میلیون نفر از این تعداد مشترک محسوب می‌شوند. اپل در iOS 13 تغییراتی را در اپل موزیک به وجود آورده و امکانات جدیدی به آن افزوده است و بسیار امیدوار است تا به لطف این تغییرات فاصله خود را با اسپاتیفای از نظر تعداد مشترکین به حداقل برساند.

حالا باید منتظر بمانیم و ببییم آیا این اتفاق خواهد افتاد یا سلطه اسپاتیفای همچنان ادامه خواهد داشت. گفتنی است تعداد مشترکین سرویس اپل موزیک در آمریکا بیشتر از اسپاتیفای است و بر اساس آخرین آمار، این سرویس موسیقی در کشور گفته شده ماهیانه حدود 200 میلیون کاربر دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH