آی‌پد تاشوی 5G اپل در سال 2020 و برای رقابت با تبلت سرفیس انعطاف‌پذیر عرضه خواهد شد

اکنون تقریبا بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اپل در راستای استفاده از فناوری ارتباطی 5G در دستگاه‌های آینده خود به‌سختی تلاش می‌کند. عمدتا انتظار می‌رود که آی‌فون 5G کمپانی طی سال آینده و هم‌زمان با گسترش حوزه تحت پوشش شبکه‌های 5G به بیش از چند شهر محدود و رفع مشکلات آن‌ها، معرفی شود.

با وجود آینده بسیار درخشان ارتباط 5G، اپل برای جایگزینی لپ‌تاپ‌ها با تبلت‌های ارزشمند خود تلاش می‌کند. لذا پیش‌بینی بهره‌مندی آی‌پدهای 2020 اپل از مودم‌های 5G ساخت شرکت کوالکام نه‌تنها منطقی به‌نظر می‌رسد؛ بلکه در واقع یک تحلیل‌گر نیز ادعا می‌کند که اپل مشغول آماده‌سازی یک دستگاه 2-in-1 با قابلیت اتصال 5G است و این محصول احتمالا مجهز به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر خواهد بود.

این فرد، تحلیل‌گر یک موسسه تحقیقاتی بی‌نام‌ و نشان نیست؛ بلکه موسسه HIS Markit، مسئولیت بررسی زنجیره تامین اپل را به وی محول نموده است. اکنون بسیاری از کاربران از هزینه تمام شده ساخت آی‌فو‌ن‌ها برای اپل و برچسب قیمتی منظور شده جهت فروش آن‌ها اطلاع دارند.

به گفته تحلیل‌گران موسسه Jeff Lin، اپل بر روی دستگاه تاشوی تحت مالکیت خود که نوعی آی‌پد انعطاف‌پذیر است، کار می‌کند و اندازه نمایشگر این دستگاه، مشابه لپ‌تاپ‌های مک در حالت باز شده خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه قدرتمند از پردازنده سری A آینده اپل بهره خواهد برد. بنابراین آی‌پد مورد اشاره احتمالا پاسخی مستقیم به تبلت سرفیس تاشوی مایکروسافت خواهد بود؛ محصولی که اکنون شایعات فراوانی در خصوص آن به گوش می‌رسد.

عرضه آی‌پد تاشو تا سال 2020 احتمالا اپل را به فضای کاملا جدیدی منتقل خواهد کرد. اگرچه عرضه این محصول احتمالا موجب ایجاد فضای رقابتی میان گوشی‌های غول‌پیکر و تبلت‌ها خواهد شد؛ اما اپل مطابق روال معمول با موارد کاربردی بسیار منطقی نیز به‌صورت محتاطانه برخورد می‌کند. بدین‌ ترتیب اپل ترجیح می‌دهد تا در عوض عرضه دستگاهی مشابه سامسونگ گلکسی فولد از یک تبلت/لپ‌تاپ با قابلیت حمل‌پذیری بالا رونمایی کند. حتی دیجی کو؛ مدیرعامل سامسونگ نیز تایید کرد که اسمارت‌فون گلکسی فولد با هدف نمایش قابلیت‌های کمپانی در زمان نامناسبی عرضه شد.

تفکر نمودن پیرامون قیمت‌گذاری لپ‌تاپ تاشوی اپل یا دستگاه مجهز به نمایشگر تبلتی تا حدودی اضطراب‌آور خواهد بود. با این‌حال با توجه به اندازه نمایشگر اولد انعطاف‌پذیر ناچارا بایستی از زیربنای پلاستیکی استفاده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH