تصاویر اسمارت‌فون مرموز نوکیا با نام Daredevil فاش شد

وقتی نوکیا از اسمارت‌فون 9 پیورویو با چینش عجیب و غریب دوربین‌هایش رونمایی کرد، بسیاری فکر می‌کردند این نوع از طراحی عجیب‌ترین حالت ممکن خواهد بود. به نظر می‌رسد شرکت فنلاندی حقه دیگری در آستین خود داشته باشد؛ اسمارت‌فون مرموزی به نام Daredevil که چینش دوربین‌هایش به صورت مربعی شکل است، اما در ماژولی گرد قرار گرفته‌اند.

Daredevil

البته نام قطعی این هندست هنوز مشخص نیست، ولی بر اساس اطلاعات رسیده لنز اصلی دوربین 48 مگاپیگسلی خواهد بود. تصاویر پنل جلوی Daredevil نشان می‌دهد که باید منتظر صفحه نمایشی با یک برش باشیم و البته سیستم عامل اندروید که مهمان همیشگی گوشی‌های تولیدی HMD است. به لطف کسی که این تصاویر را در Baidu منتشر کرده است، به نظر می‌رسد رابط کاربری به کار رفته برای دوربین این دستگاه مشابه به دیگر دستگاه‌های نوکیا است.

Daredevil

در پایین گوشی درگاه USB-C به خوبی مشهود بوده و از طرف دیگر ظاهرا در سمت چپ اسمارت‌فون دکمه‌ای فیزیکی مخصوص گوگل اسیستنت تعبیه شده است. وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی نشان از آن دارد که صفحه نمایش اسمارت‌فون LCD است و با این تفاسیر باید گفت نوکیا Daredevil یک گوشی میان‌رده نسبتا قدرتمند محسوب خواهد شد.

Daredevil

انتظار می‌رود در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 710 یا 730 استفاده شود. در واقع باید گفت اطلاعات فاش شده تنها شامل تصاویر این گوشی می‌شود و به جز دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خبر دیگری از مشخصات و ویژگی‌های Daredevil در دست نیست. مطمئنا در روزهای آتی شاهد انتشار اخبار بیشتری از این هندست خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH