سامسونگ

به احتمال فراوان نسخه 5G گلکسی A90 بلافاصله بعد از گلکسی نوت 10 عرضه شود

خانواده گوشی‌های هوشمند سامسونگ در حال حاضر تنها یک عضو دارد: گلکسی S10 5G. اما به زودی اسمارت‌فون‌های دیگری نظیر گلکسی فولد و همچنین گلکسی نوت 10 5G نیز به این خانواده افزوده خواهند شد. تمامی هندست‌های گفته شده با ویژگی‌های شاخص جز بهترین‌های بازار هستند، اما برای داشتن بهترین باید پول زیادی نیز هزینه کرد. به همین خاطر سامسونگ به سراغ نسخه 5G گلکسی A90 رفته است.

به گفته Ice Universe این مدل از گلکسی A90 در اواخر سال جاری میلادی به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G معرفی و عرضه خواهد شد. جزییات برچسب قیمتی این محصول مشخص نیست، اما مطمئنا کمتر از قیمت 1299 دلاری گلکسی S10 5G خواهد بود. در برخی گزارش‌ها قیمت اسمارت‌فون جدید کره‌ای‌ها را زیر هزار دلار عنوان کرده‌اند.

میان‌رده

نسخه 5G گلکسی A90 دارای صفحه نمایشی 6.7 اینچی سوپر امولد خواهد بود. شرکت برای کاهش هزینه‌های تولید لبه‌های منحنی صفحه نمایش را حذف کرده و از پنلی فلت با رزولوشن 2400 در 1080 استفاده کرده است. تغییر دیگر مربوط به حسگر اثر انگشت می‌شود که همچنان یکپارچه با صفحه نمایش خواهد بود، اما ظاهرا سامسونگ از حسگری با قیمت کمتر استفاده می‌کند. به مانند دیگر اعضای خانواده محصولات گلکسی A، پنل پشتی این اسمارت‌فون نیز پلاستیکی خواهد بود. در همین بخش شاهد تعبیه دوربین‌های دستگاه خواهیم بود که به احتمال فراوان سه‌گانه است. لنز اصلی این دوربین به مانند چیزی که در گلکسی A80 دیدیم، 48 مگاپیکسلی است. به همراه یک لنز سوپر واید انگل 8 مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی که کیفیت تصاویر پرتره را افزایش می‌دهد.

به استناد اطلاعات منتشر شده توسط Ice Universe، نسخه 5G گلکسی A90 دارای پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. باتری 4500 میلی‌آمپری و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی از دیگر مشخصات این هندست محسوب می‌شوند. به احتمال فراوان اسمارت‌فون 5G ارزان قیمت کره‌ای‌ها در سپتامبر یا اکتبر رونمایی شود. با این حساب می‌توان منتظر نسخه 5G گلکسی A90 در اوایل سپتامبر و در نمایشگاه IFA باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH