اسمارت‌فون جدید هواوی با دوربین چهارگانه و باتری 3900 میلی‌آمپری در راه است

چندی پیش TENAA خبر مربوط به طراحی و تولید یک اسمارت‌فون جدید برای هواوی را تایید کرد. گفته می‌شود این اسمارت‌فون با شماره مدل SPN-AL00 و SPN-TL00 یا نوا 5i پرو است یا میت 30 لایت. تصویری از این هندست در دسترس نیست، اما برخی از ویژگی‌های آن مشخص شده است.

اسمارت‌فون جدید هواوی

اسمارت‌فون جدید هواوی دارای صفحه نمایش 6.26 اینچی IPS با رزولوشن 2340 در 1080 خواهد بود. ظاهرا نقطه قوت این دستگاه را باید در دوربین‌های آن بدانیم. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه 4 دوربین در پشت دستگاه نشان می‌دهد که شرکت چینی برای موفقیت محصول جدید خود بر روی دوربین آن حساب باز کرده است. دوربین چهارگانه این گوشی دارای لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

اسمارت‌فون جدید هواوی

اسمارت‌فون جدید هواوی مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای کایرین با فرکانس 2.2 گیگاهرتز خواهد بود که به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. باتری دستگاه نیز 3900 میلی‌آمپری بوده و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. در زمینه نرم‌افزار نیز شاهد سیستم عامل اندروید پای و رابط کاربری محصولات شرکت چینی، یعنی EMUI 9 خواهیم بود.

اسمارت‌فون جدید هواوی

رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این محصول مشکی نیمه شب و شفقی است. همانطور که گفته شد هنوز تصویری از اسمارت‌فون جدید هواوی منتشر نشده و مطمئنا در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری در این خصوص خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH