هواوی میت‌بوک X

دعوتنامه هواوی برای معرفی نسخه جدید لپ‌تاپ میت‌بوک X در تاریخ 29 مرداد به رسانه‌ها ارسال شد

هواوی خود را برای برگزاری یک رویداد در تاریخ 19 اوت (29 مرداد) آماده می‌کند. این شرکت در رویداد اختصاصی خود از نسخه جدید لپ‌تاپ میت‌بوک X (MateBook X) رونمایی خواهد کرد. هواوی دعوتنامه‌هایی هم برای برخی از رسانه‌ها ارسال کرده است. یکی از این دعوتنامه‌ها به سایت IT Home ارسال شده که طراحی آن از طراحی لپ‌تاپ جدید هواوی، یعنی میت‌بوک X الهام گرفته شده است.

هواوی میت‌بوک X

دعوتنامه هواوی برای رویداد 19 اوت مانند یک جزوه طراحی شده و طرح آن شبیه یک لپ‌تاپ است. بدون شک می‌توان گفت که این دعوتنامه یک بازتاب از طراحی محصول جدید هواوی بوده و ساختار باریک و سبک آن را با ابعادی کوچکتر از یک برگه A4 به رخ می‌‌کشد.

هواوی میت‌بوک X

در پوستر درون پاکت دعوتنامه، پس از باز کردن آن با رندری از میت‌بوک X مواجه می‌شوید. این رندر ساختار باریک و سبک دستگاه جدید چینی‌ها را تایید می‌کند. هم‌چنین، پوستر محصول به ما نشان می‌دهد که این لپ‌تاپ از پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

هواوی میت‌بوک X

هنوز هیچ جزییاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری نسخه جدید لپ‌تاپ هواوی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که هواوی در این دستگاه از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده کند. در نتیجه، برای اطلاع از مشخصات دقیق سخت‌افزار این دستگاه باید تا روز معرفی آن منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH