گلکسی نوت 10 پلاس

شارژر 45 واتی همراه با گلکسی نوت 10 عرضه نمی‌شود!

روز به روز بر توقعات کاربران از گوشی‌های هوشمند افزوده می‌شود و شرکت‌ها نیز با آگاهی از این موضوع هر ساله امکانات جدیدی به محصولات خود اضافه می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا تامین انرژی مورد نیاز یک هندست از جمله نگرانی‌های اصلی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باشد. در همین زمینه، آخرین اخبار از گلکسی نوت 10 پلاس حکایت از آن دارند که احتمال دارد سامسونگ بار دیگر در زمینه شارژر کاربران خود را ناامید کند.

همانطور که قبلا هم گفته شده بود، پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها از شارژ 45 واتی سریع پشتیبانی می‌کند. این موضوع به اسمارت‌فون سامسونگ کمک می‌کند تا به راحتی با P30 پرو و فناوری سوپرشارژ 40 واتی آن رقابت کند. مطمئنا شنیدن این خبر مشتریان سامسونگ را بسیار خوشحال می‌کند، چرا که سرعت شارژ به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش و مدت زمان انتظار به همین میزان کاهش می‌یابد. اما ظاهرا این قسمت خوب و خوش ماجرا بوده است.

گلکسی نوت 10 پلاس

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Ice Universe، ظاهرا شرکت به جای شارژر 45 واتی، از یک شارژر 25 واتی در جعبه گلکسی نوت 10 پلاس استفاده خواهد کرد. البته که این مورد با توجه به شارژر 15 واتی موجود در جعبه خانواده گوشی‌های گلکسی S10 پیشرفت قابل ملاحظه‌ای محسوب می‌شود، اما حتما باز هم موجبات نارضایتی کاربران را فراهم خواهد کرد. همانطور که می‌دانید تنها پشتیبانی از شارژ 45 واتی برای استفاده از شارژ سریع کافی نیست و برای استفاده از این فناوری باید شارژر مناسب 45 واتی نیز داشته باشید. با این تفاسیر به نظر می‌رسد برای بهره‌مند شدن از شارژ 45 واتی گلکسی نوت 10 پلاس باید شارژری جدای از شارژر موجود در جعبه تهیه کرد.

در پستی جدا Ice Universe ابراز کرده است که پرچم‌دار جدید سامسونگ از شارژ بی‌سیم 20 واتی هم پشتیبانی خواهد کرد. البته به مانند شارژر 45 واتی، شارژر وایرلس هم در درون جعبه این دستگاه موجود نخواهد بود و باید به صورت جداگانه تهیه شود. در خصوص نسخه استاندارد گلکسی نوت 10 خبری در دسترس نیست، اما با توجه به این که هواوی تنها در نسخه پریمیوم اسمارت‌فون‌های خود از بهترین فناوری شارژ استفاده می‌کند، احتمال دارد شرکت کره‌ای نیز راهی مشابه در پیش بگیرد. با این فرض می‌توان انتظار داشت نسخه معمولی گلکسی نوت 10 از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند. در این صورت حداقل لازم نخواهد بود که شارژری به صورت جدا تهیه و خریداری شود. البته برخی نیز این احتمال را رد نکرده‌اند که شرکت در درون جعبه این مدل هم از شارژرهای 15 واتی، به مانند خانواده اسمارت‌فون‌های گلکسی S10 استفاده کند.

گلکسی نوت 10 پلاس

در خصوص ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 پلاس اخبار ضد و نقیض فراوانی وجود دارد. بر اساس آخرین خبر در این خصوص که به نظر می‌رسد تا حدود زیادی صحت داشته باشد، باتری این دستگاه 4170 میلی‌آمپری خواهد بود. تقریبا می‌توان به طور قطع گفت که باتری هندست برخلاف شایعات منتشر شده 4500 میلی‌آمپری نخواهد بود و 170 میلی‌آمپر مقداری است که باتری پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها نسبت به نسل قبلی خود افزایش یافته است. ظرفیت باتری نسخه معمولی گلکسی نوت 10 نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در شایعات مقادیر 4500 میلی‌آمپر و 4107 میلی‌آمپر آمده بود، اما در صورت قبول کردن خبر مربوط به ظرفیت باتری نسخه پلاس، باید خبر مربوط به وجود باتری 3400 میلی‌آمپری را در خصوص این مدل صادق دانست.

گلکسی نوت 10 و نسخه پلاس در هفتم آگوست در نیویورک به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. به احتمال فراوان گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی تب S6 نیز در این مراسم به همراه پرچم‌داران جدید سامسونگ معرفی شوند. معمولا پیش فروش این محصولات بلافاصله پس از پایان مراسم معرفی آغاز می‌شود و تحویل آنها در طی چند هفته بعد صورت می‌پذیرد. قیمت‌های در نظر گرفته شده برای جدیدترین اعضای خانواده گلکسی نوت مشخص نیست، اما در آخرین خبرها برچسب قیمتی 999 یورویی برای نسخه معمولی و برچسب قیمتی 1149 یورویی برای مدل پلاس اعلام شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH